اخباراخبار مایکروسافت

سامسونگ در راه تولید بیشتر محصولات ویندوزی

samsung-header_thumb

همونطور که در خبرها خوند بودید،سامسونگ و مایکروسافت در سال 2011 قراردادی را امضا کردند که در آن سامسونگ در ازای کمک در توسعه محصولات مایکرسافت تخفیفی بابت حق استفاده از پتنت های مایکروسافت در اندروید دریافت خواهد کرد،اما طی چند سال گذشته نه تنها مبلغی پرداخت نکرده بلکه محصولات ویندوزی آن رقمی در مقابل سایر پلتفرم های دیگر به حساب نمیاد.

مایکروسافت که سالانه 2 ملیارد دلار از حق ثیت احتراع در اندروید درآمد دارد،مدعی شد که سامسونگ طی سه سال گذشته از پرداخت مبلغ امتناع کرده،و درخواست غرامت 1 ملیارد دلاری کرد.

به تازگی خبری مبنی بر تمایل سامسونگ به تولید گوشی ها و تبلت های دارای سییستم عامل مایکروسافت منتشر شد،که در اون گفته شده سامسونگ تمایل به تولید و ساخت دستگاه های ویندوزی دارد.

یه مقام مسئول شرکت سامسونگ در این باره گفت:

“سامسونگ برنامه های آزمایشی برای ثبات نرم افزاری ویندوز 8.1 بر روی دستگاه های اجرا کرده است. علاقه مند در ترویج  ویندوز موبایل است. اگر دعوی قضایی شرکت حل و فصل شود، پس از آن سامسونگ گوشی طراحی شده توسط پلت فرم ویندوز مویابل مایکروسافت توسعه خواهد داد.این زمان می تواند سه ماهه سوم سال جاری باشد. “

به نظر میرسه سامسونگ با استفاده از این راه حل به دنبال تخفیف و کاهش غرامت های مورد درخواست مایکروسافت هست،باید دید این اتفاق خوب خواهد بود یا خیر

نظر شما چیست؟

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا