بازی‌

سرعت نیرو های پلیس را با Smash Cops Heat حس کنید !

new_smash_cops_heat_banner_bottom

 

در کتابخانه بازی های ویندوزفون بازی های زیادی در سبک ریسینگ وجود دارد اما در این میان بازی هایی نیز هستند که با ترکیب چند سبک در یک بازی به نوعی قواعد بازی ها را به هم می زنند و باعث جذب بسیاری از مخاطبین می شوند Smash Cops Heat را می توان یکی از انها دانست که توانسته به خوبی و با هیجان ماموریت هایش و همراه با موزیک های پلیسی حس پلیس بازی را به شما القا کند و شما را به یاد ماشین بازی های دوران کودکی اندازد …. صبر کنید منظور این نیست که این بازی بچه گانه است به عبارتی این بازی توانسته در کمال سادگی ان به اکشن ترین مراحل بپردازد که باعث اعتیاد خیلی ها به این بازی شده است ( البته این بازی در جایی به اتمام می رسد و نمی توانید زیاد معتاد شوید 😉 ) 

 

Hutch Games تیم توسعه دهنده این بازی ، این بازی را خیلی زود برای ویندوزفون اورد که همگان فکرش را نیز نمی کردند و البته خیلی بی سر و صدا ! این بازی در روز های اول تنها 1 ستاره در استور داشت اما با پشتکار تیم توسعه دهنده و فیدبک های کاربران به صورت ایمیل و بخش نظر خواهی استور توانسته در حال حاضر امتیازی در بین 4 الی 5 ستاره را کسب نماید ، که این خود پیشرفت قابل توجهی از سوی توسعه دهنده این بازی محسوب می شود .

 

در این بازی شما در شخصیت یک پلیس امریکایی اید که باید پا به گوش بیسیم خود باشد و مجرمان را تعقیب کند و انها را در نهایت از پا در بیاورد ؛ سرعت و حرارت در این بازی حرف اول را می زنند که می توان برشان تکیه کرد و همیشه در بیشترین حد ممکن قرارشان داد تا به بهترین رکورد رسید !

به مجرمان ضربه بزنید انها را متوقف کنید این تمام کار های یک پلیس بزرگراه است که همیشه با ان سر و کله می زند .

  بازی مهیج Traffic Buster

در چالش های این بازی نیز می توانید قدرت مانور خود را نشان دهید ، از بین موانع حرکت کنید با بیشترین سرعت به جلو حرکت کنید و مجرمان را در هم بشکنید !

 

Author  

ویژگی های این بازی :

  • محیط 3 بعدی
  • سرعت بالای ماشین ها
  • القای حس رانندگی !
  • نقشه بزرگ
  • چندین سبک ماموریت 
  • وجود قابلیت ارتقا ماشین
  • و …

 

چطور بود !

علی جنابی

بنده 16 سالمه در مدرسه ادب مشغول به تحصیلم و علاقه زیادی به تکنولوژی به ویژه ویندوزیش دارم ! :-) رشتم ریاضی هدف مهندسی مکانیک یا نفت به سفر رو دوست دارم و زیاد تو نت گشت می زنم زبان دوم من بعد فارسی انگلیسی هست و راه ارتباطی : http://fb.com/alixxyd

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا