اخباراخبار XBOX

فروش XBOX ONE در نوامبر 1 میلیونی بود

با توجه به گروه NPD میزان دقیق فروش کنسول XBOX ONE در ماه نوامبر مشخص شد که بیش از 1 میلیون دستگاه بوده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

به گفته این گروه اگرچه کنسول XBOX ONE با فروش فوق العاده 1 میلیون دستگاهی همراه بوده اما موفق نشد نسبت به PS4 فروش بیشتری در ایالات متحده داشته باشد. البته این میزان فروش را باید به لطف جمعه سیاه و تخفیفات قابل توجه آن دانست که فروش بزرگ را برای XBOX ONE به دنبال داشت.

در سویی دیگر PS4 نسبت به XBOX ONE بیش از 100 هزار دستگاه فروش بالاتری داشته که شامل تمامی کنسول های پلی استیشن می شود. گذشته از آن هدست واقعیت مجازی VR پلی استیشن نیز به فروش 68 هزار دستگاهی رسیده است.

واقعیت این است که PS4 در کنار دیگر کنسول ها به افزایش فروش دست پیدا کرده و وجود PS4 Pro نیز بی تاثیر نبوده است. در این بین XBOX ONE تنها با یک کنسول XBOX ONE S فروشی نزدیک به PS4 را رقم زده است. بنابراین انتظار می رود با عرضه کنسول ایکس باکس اسکورپیو مایکروسافت به جبران فروش کمتر PS4 در سال جاری بپردازد.

مایکروسافت اخیرا هدست ویندوز 10 را با همکاری شرکای سخت افزاری معرفی کرد و این طور که پیدا است شرکت ردموندی در بیشتر بخش ها محصولی برای رقابت با سونی را دارا است. انتظار داریم در E3 2017 اطلاعات بیشتری از ایکس باکس اسکورپیو اشاره شده در E3 2016 منتشر شود.

به هر حال هر دو کنسول PS4 و XBOX ONE محصولات قابل توجهی هستند که به فروش بالا خود ادامه می دهند شما کدام یک از این کنسول ها را بر بر می گزینید؟

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا