اخباراخبار XBOX

فیل اسپنسر:محصولات اکس باکس برای مخاطبان آن ساخته می شود نه برای رقابت

وقتی که سونی در کنفرانس PSX 2016  از بازی های انحصاری و پر سر و صدای خود رونمایی کرد، طرفداران اکس باکس بخاطر نبود کنفرانس اختصاصی نگران شدند. با این حال فیل اسپنسر سال پیش رو را، سال خوبی برای کنسول اکس باکس تصور میکند.

 

یکی از طرفداران اکس باکس در توییتر به وی گفته است که با توجه به کنفرانس PSX 2016 شرکت سونی، انجمن اکس باکس نگران آی پی های جدیدی است که در E3 سال بعد معرفی خواهند شد.

اسپنسر ضمن تاکید بر PSX 2016  به سوال این کاربر پاسخ داد:

با اشتیاق در انتظار کنفرانس E3 باشید. ما محصولات خود را برای خریداران  اکس‌باکس می‌ سازیم نه برای رقابت با دیگر شرکت ها. من فکر می‌ کنم ۲۰۱۷ برای ما سال خوبی خواهد بود.

ماه گذشته بود که مایکروسافت در مکزیکو سیتی کنفرانس اختصاصی کوچکی برای اکس باکس برگزار کرد. درست است که کنفرانس E3  در راه است اما برگزاری PSX 2016  در میان این دو کنفرانس برای سونی بسیار نقش پر رنگی داشت. در نتیجه دوستداران اکس باکس از این که ببینند یک کنفرانس اختصاصی برای اکس باکس در نظر گرفته شده، خوشحال می شوند. در کنفرانس E3 مایکروسافت با معرفی Scorpio  و backwards compatibility  یک بار دیگر طرفداران اکس باکس را به وجد آورد. حال باید منتظر ماند تا دید در E3 2017  این کمپانی چه چیز هایی برای رونمایی آماده خواهد کرد.

چطور بود !

عباس کشتکار

بیش از7 سال پیگیر دنیای تکنولوژی و فناوری در دنیای وب بخصوص محصولات شرکت مایکروسافت و علاقه مند به نقد و بررسی محصولات این شرکت .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا