اخباراخبار مایکروسافت

مایکروسافت انتشار اینستالر .NET Framework 4.6.2 را اعلام کرد

مایکروسافت که هنوز در حال دریافت بازخوردهایی از UserVoice و Connect Communities است، اعلام کرد که .NET Framework 4.6.2 را انتشار داده است.

جزییات این اینستالر را در ویندوزایران بخوانید.

انتشار اینستالر .NET Framework 4.6.2 باگ‌های بسیاری را در Class Library, Common Language Runtime, Click Once, ASP.NET, SQL, Windows Presentation Foundation  و  Windows Communication Foundation برطرف می‌کند.

فهرست تغییراتی که ایجاد می‌شود بسیار بلند بالا است. اما چنان چه شما طالب موارد کامل و جامع و با جزییات تمامی آن چه که بهبود یافته هستید، می‌توانید همه تغییرات را این جا ملاحظه کنید.

البته دسترسی به دانلود اینستالر .NET Framework 4.6.2 فراهم است. اگر شما اینترنت در اختیار دارید، می‌توانید روی این پیوند کلیک کنید تا از دانلودی سریع‌تر برخوردار شوید.

همچنین اگر روی این لینک کلیک کنید، به شکل آفلاین و انحصاری قادر به دریافت اینستالر .NET Framework 4.6.2 خواهید شد که شامل بسته‌های زبانی نیز هست اما نیازی به اتصال به اینترنت ندارد.

کلام پایانی این که اگر در حال توسعه یا ساخت محیط‌هایی هستید، می‌توانید این جا را کلیک کنید تا اینستالر آفلاین Developer Pack را دریافت کنید.

چطور بود !

جلیل جعفری

مترجم و روزنامه‌نگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا