اخباراخبار تبلت و لپ تاپاخبار مایکروسافت

مایکروسافت کیبوردی مدرن با اثر انگشت و سازگار با تمام دیوایس های ویندوز ۱۰ معرفی کرد

ماه قبل ما بر اساس Bluetooth SIG filings گزارش دادیم که شرکت مایکروسافت قرار است کیبوردی جدید همراه با سنسور لمسی و اثر انگشت رو به زودی  افشا کند .

 

 

امروز شرکت مایکروسافت به طور رسمی به همه خبر داد که این کیبورد از نظر ظاهری به طور دقیق مانند کیبورد های امروزی است اما با یک کلید متفاوت . این کیبورد جدید دارای سنسور قوی Fingerprint ID است که با تمامی دیوایس های ویندوز ۱۰ سازگار است . این کلید متفاوت کنار دکمه ی Alt راستی کیبورد است . این کیبورد دارای قاب یا فریم آلومینیومی است که نه تنها کیفیت و جنس مرغوب و بالایی دارد ، بلکه تقریباٌ غیر قابل تخریب و آسیب بوده است .

همچنین مایکروسافت این اجازه را به کاربران می دهد که بتوانند از این کیبورد به عنوان یک رابط یا اینترفیس وایرلس استفاده کنند . شرکت مایکروسافت قدرت جفت سازی بلوتوثی را تقویت کرده و هنگامی که شما با کابل کیبورد را وصل می کنید جفت سازی اتوماتیک رخ میدهد . این کیبورد شامل ۲ باتری AAA با خاصیت قلیایی اند که باعث حفظ عمر باتری در ۱۲ ماه می شود . این کیبورد سازگار با سیستم عامل های زیر است :

۱- مایکروسافت ویندوز ۱۰/۸٫۱/۸

۲-مایکروسافت ویندوز فون ۱۰

۳- Mac OS 10.10.5/10.11.1/10.11.4

۴-  Android 4.4.2/5.0

۵-سیستم عامل باید دارای نسخه بلوتوث ۴٫۰ یا بالا تر باشد

این کیبورد مایکروسافت قرار است  به زودی با قیمت ۱۲۹٫۹۹٫$ وارد بازار شود .مایکروسافت سرفیس ماوس را با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار به زودی روانه بازار های جهانی خواهد کرد . اگر به دنبال یک ماوس جمع و جور برای مسافرت یا کار می گردید این ماوس مدرن می تواند به کمکتان بیاید نظر خودتان را به ما در رابطه با این کیبورد و قیمت و کیفیت ساخت آن را به ما بگویید .

3.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا