اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

منتظر یک بروزرسانی برای دستگاه های لومیای قدیمی باشید!

بروزرسانی سالگرد ویندوز 10 موبایل، بعضی ها را خوشحال و برخی را ناراحت کرد. آن دسته از کسانی که خوشحال شدند، کسانی بودند که از نام مایکروسافت روی گوشی های آنها هک شده بود و برخی دیگر هم که پلتفرم ویندوزفون را با برند های NOKIA, SAMSUNG, HTC در دست داشتند، نتوانستند که این بروزرسانی را دریافت کنند. اما خبر خوشی را برای کسانی که نتوانستند این بروزرسانی را دریافت کنند، داریم. در ادامه با ویندوز ایران باشید.

10586newpatchمایکروسافت، برای آن دسته از کسانی که نتوانستند بروزرسانی رسمی سالگرد ویندوز 10 موبایل که به Anniversary Update معروف است را دریافت کنند، خبر خوشی دارد. ردموندی ها که می‌دانند منتشر نکردن این بروزرسانی باعث ناراحتی و دل چرکین شدن خیلی از کاربران شده، دست به کار شدند و در حال آماده سازی بروزرسانی جدیدی برای بیلد 10586 هستند! 

1020-redbull-hero-2000x1000-image-jpgدستگاه هایی مانند لومیا 920 و لومیا 1020 که از نظر سخت افزاری، قادر به دریافت و پشتیبانی از بروزرسانی جدید را داشتند، نتوانستند که بروزرسانی سالگرد Anniversary Update را دریافت کنند و روی بیلد 10586 توقف کرده و بر روی همین بیلد ماندند. ردموندی ها نیز این موضوع را می‌دانند و در حال عرضه و انتشار بروزرسانی جدیدی به شماره بیلد 10586.682 هستند.

nokia-lumia-920

 اما این تمام ماجرا نیست! اجرای بیلد 10586.682 بر روی گوشی Samsung ATIV S تعجب ما را برانگیخت و ما را مصمم کرد که ردموندی ها به فکر سایر کاربران نیز هستند. بیلد 10586.682 قابلیت های جدید همراه با رفع اشکال را با خود به همراه دارد و در تاریخ November 8 در حال تست داخلی است. هنوز دستگاه های واجد شرایط از سمت ردموندی ها اعلام نشده است و ما نمی‌دانیم که کدام گوشی ها می‌توانند که بیلد 10586.682 را دریافت کنند اما تا اینجا گوشی های لومیا 920، لومیا 1020 و Samsung ATIV S اسم آنها به بیرون درز کرده است.

ما امیدواریم که ردموندی ها لیست بسیاری از این گوشی ها را برای دریافت بروزرسانی بیلد 10586.682، اعلام کنند و با این بروزرسانی، خیلی از کاربران دل چرکین را خوشحال کنند.

  کاشی زنده People Hub در بیلد جدید بروز می شود اما انتشار بیلد جدید تاخیر خورد

نظر شما دوستان در مورد این خبر چیست؟ آیا شما هم از دستگاه های قدیمی نوکیا استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و کاربران ویندوز ایران، در میان بگذارید.

چطور بود !

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. با سلام . برای من لومیا ۱۰۲۰ آپدیتی نیست . نه در اینسایدر و نه آپگرید ویژر . برای دریافت آپدیت ها به برنامه خاصی نیاز هست یا اینکه باید از اینسایدر خارج بشیم . لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. جدا ؟! ممنون از اینکه اطلاع دادید و اگه تونستید تجربه کار باهاش رو بگید و از اینکه روون شده یا نه! بعدش هم بگید که چه ویژگی هایی اضافه شده. ممنون

    2. سلام دوست عزیز لطفا به ما هم کمک کنیم تا اپدیت کنیم هر کاری کردیم نشد اگه روش خاصی میخاد….لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا