برنامه

همراه بانک سپه (SepahMB) برای ویندوز فون منتشر گردید

 

مثل اینکه تمامی بانک ها هم به آینده روشن ویندوز فون پی برنده اند و پس از انتشار چندین برنامه بانک خصوصی برای ویندز فون حال امروز بانک دولتی سپه  اقدام به انتشار برنامه بانک خود برای ویندوز فون کرده است . 

این برنامه به صورت رسمی در وب سایت بانک سپه هم موجود می باشد 

مشتری گرامی این نسخه از برنامه تنها بر روی گوشی های با سیستم عامل ویندوز فون (نسخه های 8.0 و 8.1 و 10) قابل نصب است و به سبب ساختار مشتری محور آن جهت ورود به برنامه باید از شماره مشتری یا نام کاربری و رمز اول درگاه استفاده نمایید. در صورتیکه تاکنون اقدام به دریافت شماره مشتری و رمز عبور خود ننموده اید، لطفا به یکی از شعب بانک سپه مراجعه و پس از تکمیل فرم هایث مربوطه، آنها را دریافت نمایید.

 

 

 

[bsbutton text=”برای دانلود از طریق بارکد، دکمه سرچ گوشی را لمس کنید و دکمه Vision (ایکون چشم )انتخاب کنید، سپس دوربین گوشی را روی بارکد بگیرید تا به صفحه اپلیکیشن در مارکت هدایت شوید. توجه اگر از ویندوز فون ۸٫۱ استفاده می کنید و کورتانای شما وصل است می توانید با فشردن دکمه دوربین و انتخاب lenses و لمس Bing Vision به صفحه بارکد خوان بینگ هدایت شوید.” target=”This page” style=”info” theme=”flat” size=”normal” icon=”icon-search”]

 

4/5 - (13 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا