اخبار

ویژه : تولـــد دو سالگــــــی سایت مبارک . . .

birthday-party-4

 

سلام به همه ی بازدیدکننده ها و طرفدارای عزیز سایت. خیلی راحت بگم! دو سال شد!!!! دو سال در کنارتون بودیم. خوبی ها، بدی ها، شادی ها و غم ها رو در کنار هم تجربه کردیم. روزی که استارت این سایت رو زدم حتی فکرشم نمی کردم که روزی سایت به چنین جایگاهی برسه. می خوام باز هم از بچه ها تشکر کنم و داستان شکل گیری این سایت رو بگم

کار بنده در دنیای نت از وقتی شروع شد که با دوست و همکار همیشگیم به این فکر و ذهنیت رسیدیم که شانس خودمون رو در دنیای فناوری اطلاعات امتحان کنیم. اولین وب سایت در زمینه خبری که به صورت مشترک زدیم وب سایت لیمونت بود، سایت خبری که در زمینه فناوری و اطلاعات فعالیت خودش رو اغاز کرد. این سایت بعد از حدود 6 ماه، تقریبا با مواردی که پیش اومد با شکست مواجه شد. بعد از اون چون من اون دوران تقریبا یک گوشی باز قهار بودم  🙂  و با همه مدل گوشی سر و کله زدم، از اندروید و  ios  گرفته تا بلک بری. تو اون زمان که اندروید تازه شروع به اوج گرفتن کرده بود من دیگه واقعا از اندروید خسته شده بودم و وقتی یک گوشی ویندوز فونی با طراحی خاصش در منو ها مواجه شدم کم کم علاقه مند به  ویندوز فون شدم. اولین گوشی ویندوز فونی هم که داشتم HTC HD7 بود و بعد از اون کم کم با ویندوز فون آشنا شدم و در انجمن های مختلف شروع به فعالیت کردم تا اینکه تصمیم گرفتم یک سایت در زمینه ویندوز فون بزنم. اوایل تیر ماه 91 بود که این فکر به ذهنم رسید تا اینکه در اول مهر سایت را به هر زحمتی بود افتتاح کردم و بعد از حدود 6 ماه دوست عزیزم احمد هم به کمک من اومد. خلاصه با هر سختی بود سایت رو تا به امروز پا برجا نگه داشتیم و هر کاری که از دستمون بر میومد برای راحتی کاربران انجام دادیم.

  سامسونگ در راه تولید بیشتر محصولات ویندوزی

در کل، اول باید از همکار همیشگی خودم احمد زمانی تشکر کنم و بعد از اون، از تمامی نویسنده هایی که به سایت پیوستن و با ما همکاری کردند و هم اکنون هم در حال فعالیت هستند تشکر و قدردانی کنم.

 

بازدید کننده های همیشگی این سایت !!!!

 

مهم ترین عامل زنده ماندن سایت بازدید کننده گان هستند. یادمه اوایل هیچ کسی صحبتی نمی کرد و نظری نمی داد! اعضا سایت خبر می خوندن و می رفتن. اما خدا رو شکر امروز این وضع بهبود خوبی داشته و خوشحالیم که این دوسنان همچنان به سایت خودشون سر می زند و ما هم  برای رضایت بیشتر کاربران و ایجاد فضای صمیمانه، کانال تلگرام خود را راه اندازی کردیم تا  به محض ارسال خبر های جدید، آن ها را در تلگرام خود داشته باشید. اگر هم انتقادی دارید یادتان نرود که آن ها را با ما در میان بگذارید. ما منتظر شما هستیم.

 

Telegram

 

اما ویندوز ایران به مناسبت دو سالگی اش تخفیفات ویژه ای برای فروشگاه گیفت کارت و فروشگاه موبایل خودش قرار داده که در ادامه چگونگی استفاده از این تخفیفات را ذکر خواهیم کرد. 

 

 

فروشگاه گیفت کارت: تعدادی گیفت کارت 3 دلاری در سایت قرار داده شده که با قیمت 10 هزار تومان به فروش می رسد. 

 

 

اما فروشگاه موبایل : کد تخفیف 25 هزار تومانی برای تمامی محصولات، حتی محصولات شگفت انگیز در نظر گرفته شده که در تصویر زیر می توانید این کد را مشاهده کنید. 

 

 

2years_windowsiran

 

 

درآخر جمله ای زیبا از موسس مایکروسافت، بیل گیتس، می نویسم و صحبتم رو به پایان میرسونم:

 

صبر، کلید موفقیت است.

 

 

 

 

 

 

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا