اخباراخبار XBOX

پشتیبانی Halo 5 از کیفیت ۴K در XBOX ONE X

شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 سال جاری بود که از کنسول میان نسلی جدید خود XBOX One X رونمایی کرد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

XBOX ONE X در مقایسه با PS4 Pro قدرت بیشتری داشته و باید آن را در دسته کنسول های قدرتمند دانست. به گفته مایکروسافت کنسول موردبحث می تواند بسیاری از بازیها را با کیفیت ۴K اجرا کند و این در حالی است که PS4 Pro قادر نیست تمامی بازیها را با چنین کیفیتی اجرا کند.

به تازگی استودیو ۳۴۳ Industries مشخص نمود که عنوان سال ۲۰۱۵ شرکت مایکروسافت یعنی Halo 5 قادر است به پشتیبانی از کیفیت ۴K در کنسول جدید XBOX ONE X بپردازد. استودیو ۳۴۳ Industries به تازگی این خبر را تایید کرده و بیان داشت که بازی موردبحث می تواند با کیفیت ۴K روی کنسول میان نسلی جدید شرکت مایکروسافت بپردازد. البته این پشتیبانی با انتشار بروزرسانی برای Halo 5 صورت می گیرد و به شکل معمولی نمی توان شاهد اجرای بازی بود.

Xbox One X Console Controller Hrz ANR White Background

کنسول XBOX ONE X عمده بازیها را با کیفیت ۴K اجرا خواهد کرد و فریم ریت آن به ۶۰fps می رسد. البته گفته شده برخی بازیها توسط این کنسول با کیفیت ۴K اجرا نشده و رزولوشن آن کمتر از کیفیت موردبحث است. انتظار می رود بزودی بروزرسان منتشر شده تا Halo 5 با کیفیت موردبحث روی کنسول XBOX ONE X اجرا گردد. براساس گزارش ها XBOX ONE X با قیمت ۴۹۹ دلار در تعطیلات سال جاری معرفی می شود.

تاکنون لیستی از عناوینی که باکیفیت ۴K روی XBOX ONE X اجرا می شوند، منتشر شد و حال نوبت به Halo 5 رسیده تا کیفیت ۴K روی کنسول نسل جدید کمپانی مایکروسافت داشته باشد. به هر حال باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک این عنوان اخیرا منتشر شده با دریافت بروزرسان روی کنسول قدرتمند مایکروسافت کیفیت بالایی پیدا کند.

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا