آموزش هااخبار XBOX

آموزش: چگونه در ایکس باکس، اینسایدر شویم؟

اگر یکی از کابران ویندوز 10، ویندوز 10 موبایل و ایکس باکس هستید، کلمه اینسایدر، به گوشتان خورده است. در مورد اینسایدر شدن، ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل به حد کافی توضیح دادیم، اما در مورد اینسایدر شدن در ایکس باکس، هنوز مطلبی را منتشر نکردیم. با ویندوز ایران باشید تا در این آموزش، نحوه اینسایدر شدن در ایکس باکس را با هم بررسی کنیم.

 

اینسایدر شدن در Xbox، گیج کننده و هیجان آور است. برخلاف اینسایدر شدن در ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل، راه و روش اینسایدر شدن در Xbox کمی متفاوت خواهد بود. روشی که برای شما انتخاب کردیم، راهی راحت و بدون دردسر است و شما می‌توانید، خیلی ساده عضو اینسایدر Xbox شوید.

 

اگر آماده هستید، شروع می‌کنیم. تمام مراحل را با ما انجام دهید.

 

  • اگر شما کاربر Xbox Preview Program نیستید، باز هم قادر خواهید بود تا به جستجو در فروشگاه ایکس باکس و Xbox Insider Hub بپردازید. با این حال می‌توانید به بخش بروزرسانی بروید و در قسمت My Games & Apps، تمام بازی های خود را در لیست Insider Hub مشاهده کنید.
  • قبول شرایط و ضوابط، بعد از باز کردن Xbox Insider Hub.
  • به صفحه اصلی Insider Hub منتقل می‌شوید و به قسمت Insider Content بروید و در بخش بروزرسانی، Update Preview را انتخاب کنید.
  • نگران نباشید، دکمه عضویت ” join button” که در صفحه بعد قرار گرفته است را فشار دهید. به خاطر داشته باشید که شاید روند دریافت بروزرسانی پیش نمایش، “start getting preview updates” به مدت 72 ساعت، زمان ببرد.
  •  

 

احتمال دارد که بعد از دریافت این بروزرسانی، دستگاه Xbox احتیاج به یک تنظیم مجدد سیستم “system reset” داشته باشد و باید فرآیند راه اندازی اولیه را از اول انجام دهید. به یاد داشه باشید که در هر زمان، می‌توانید با رفتن به قسمت تنظیمات، “stop your Xbox One from getting any preview builds”، از حالت اینسایدر بودن، انصراف یا این روند را متوقف کنید.

  برنامه اسپاتی‌فای برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه نخواهد شد

شایان ذکر است که حلقه های پیش نمایش Xbox با ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل، متفاوت می‌باشد و شما برای پیشرفت برنامه اینسایدر، باید بازخورد های زیادی را برای مایکروسافت، ارسال کنید

نظر شما دوستان در مورد این آموزش چیست؟ اگر عضو اینسایدر Xbox هستید، تجربیات خود را از اینسایدر بودن، برای ما و کاربران ویندوز ایران، در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا