اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

کاشی های زنده تعاملی ، جذاب تر از انتظار ما

در 29 آوریل ، مایکروسافت تایید کرد بود که در حال کار بروی کاشی های تعاملی زنده هست ، در آن زمان سطح انتظارات پایین بود – چون اطلاعاتی در دسترس نبود – شاید حتی فکر نمی کردیم که با اصطلاح “کاشی های زنده انفجاری” که امروز به بیرون درز پیدا کرده مواجه بشیم.

 

این ویژگی کاشی ها ، چندین گزینه را در اختیار کاربران قرار می دهد . به عنوان مثال کاشی زنده فیس بوک قابلیت بررسی ارسال یک عکس یا موارد بیشتر را ارائه خواهد کرد، یا بازکردن برنامه در صفحه های مختلف ، که البته کاملا تعاملی نخواهد بود 

 

 

با این حال به نظر می رسد بر اساس ویدئوی منتشر شده در جلسه کنفرانس بیلد ، مایکروسافت در حال کار روی ویژگی های بیشتر باشد .

 

در نشت بیلد ، مدیر برنامه ریزی می گوید :

 

Interactive tiles, are the idea is where I can go into my start screen, see a tile and tap it, and lets say its a calculator, and it expands and all the numbers are there, and I can make some calculation, whatever I need to,  and hit equals and I see what the value is, and it collapses the tile again, never having to go into the application. So that is an interactive live tile.  

 

کاشی تعاملی ایده ای است تا بتوانم به صفحه شروع وارد بشوم ، مشاهده می کنید که با تپ کردن کاشی ماشین حساب : به نمایش در می آید ، گسترش پیدا می کند و تمام اعداد در اینجا هستند تا من چندین عمل محاسباتی انجام بدم و بروی دکمه “برابر” ضربه بزنم تا نتیجه آن را ببینم و دیگر نیازی به رفتن به برنامه ماشین حساب را ندارید ، پس همانطور که مشاهده کردید این یک کاشی تعاملی است .

 

  فیل اسپنسر:محصولات اکس باکس برای مخاطبان آن ساخته می شود نه برای رقابت

image_thumb21

 

ظاهرا این کاشی ها که بسیار شبیه widget ها  هستد در راه ورود به ویندوز فون هستند .

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا