اخباراخبار تبلت و لپ تاپ

کامپیوتکس ۲۰۱۷: ایسوس اولین لپ تاپ گیمینگ خود را با پردازنده ۸ هسته ای رونمایی کرد

امسال ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۷ خوش درخشید و از محصولات جدید و بسیار برتر در زمینه لپ تاپ و تبلت رونمایی کرد . شرکت ایسوس که در زمینه معرفی لپ تاپ های سری گیمینگ با نام ROG شهرت فراوانی دارد امسال هم چندین لپ تاپ از این سری را برای همگان معرفی کرد . 

لپ تاپ ایسوس Strix GL702ZC اولین لپ تاپ گیمینگ هشت هسته ای (AMD Ryzen 1700 CPU) خود را معرفی کرد ؛ البته این سری از لپ تاپ های گمینگ در دسته بندی های مختلفی مانند پردازنده شش هسته ای  Ryzen 5 1600 و چهار هسته ای برای کاربران وجود خواهد داشت .

ایسوس GL702ZC با پردازنده گرافیکی Radeon RX 580 آمیخته شده است و گیمر ها میتوانند از تنظیمات و فناوری جدید FreeSync در صفحه نمایش هم استفاده کنند . کاربران می توانند از صفحه نمایش های  ۴K با فرکانس ۶۰Hz و ۱۰۸۰ با فرکانس ۱۲۰Hz انتخاب کنند . مادربرد این لپ تاپ قابلیت پشتیبانی از حافظه رم DDR4-2400 تا ۳۲ گیگابایت را دارا می باشد ، همچنین یک اسلات M.2 برای حافظه اس اس دی ۵۱۲ گیگابایتی تعبیه شده است .

اما لپ تاپ دیگری که در این کنفرانس رونمایی شد STRIX GL702VI نام دارد . این لپ تاپ را می توان به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های ۱۷ اینچی موجود در بازار دانست . گرافیک این سری از لپ تاپ ها GeForce GTX 1080 می باشد و گیمر ها میتوانند از بین مدل هایی با پردازنده Core i7 یا i5 یکی را انتخاب کنند . حافظه رم این دستگاه هم تا ۳۲ گیگابایت قابلیت ارتقا دارد، همچنین کاربران می توانند بین صفحه نمایش با نرخ ۱۲۰Hz و اس اس دی  PCIe 3.0 NVMe یکی را به انتخاب خود برگزینند . 

نظر شما در مورد لپ تاپ های گمینگ ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۷ چسیت ؟

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا