اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایلبرنامه

Dropbox برای ویندوز 10 آپدیت شد

dropbox

 

   دراپ باکس که به انگلیسی Dropbox نام دارد، یکی از فضا های امن اینترنتی می باشد که شما می توانید از آن به راحتی استفاده کنید و فایل های خود را در آن قرار بدهید. دراپ باکس برای استفاده راحت تر افرادی که بخضی از این فضا را خریداری کرده اند یا همان کاربران، برنامه ای را برای ویندوز نوشته که به محض قرار دادن برنامه ها در بخش فایل های دراپ باکس، به فضای ابر اینترنت می روند و شما می توانید آن را در هر جایی داشته باشید. این فضا در مواقعی که شما مشکل کمبود حافظه دارید، به شما خیلی کمک می کند و شاید مشتری مادام العمر آن هم بشوید. با این حال ویندوز هم مانند سیستم عامل های دیگر نیاز به آپدیت دارد تا نقص هایی را که شما می توانید الآن در آن مشاهده کنید را بر طرف کند. مخصوصا ویمدوز 10 خیلی نیاز به آپدیت دارد چون بسیاری از ویژگی خا و قالبیت های ویندوز 10 نا تمام است و مایکروسافت هنگامی این سیستم عامل را منتشر کرد که گویی تغییرات زیادی برای بهبود این نسخه از ویندوز که نام ویندوز 10 را با خود به همراه دارد، انجام نداده است.  این هم فرصت و بهانه ی خوبی برای کارکنان کارخانه و شرکت های کوچک می باشد تا به این بهانه ی به روز رسانی ویندوز، برنامه ای جدید با قالبیت های جدید را به جهان معرفی کنند. دراپ باکس هم یکی از این شرکت ها می باشد که در این آپدیت، تمرکز خود را بر قالبیت های جدید، جمع کرده و شما می توانید با این آپذیت کار های زیادی را انجام بدهید. البته این را هم بدانید که این ویژگی برای وان درایو، شرکتی که کم تر تغییرات را به خود می بیند، تغییری بزرگ محسوب می شود و با این سایز برنامه، تغییر زیادی صورت نگرفته و این آپدیت تنها جهت جمع کردن جلب مشتریان صورت گرفته است. که شما می توانید در زیر این تغییراتی را که به تازگی در این اپ صورت گرفته را ببینید.

 یکبار دیگر موضوع را به صورت خلاصه بررسی می کنیم. دراپ باکس برای ویندوز10 به روز رسانی شده که این آپدیت، این برنامه را به نسخه ی 3.7 می برد. در این نسخه ی جدید چندین بهبود را هم ما شاهد هستیم که شما می توانید لیست کامل تغییرات را در زیر بخوانید:

  • شما از این به بعد می توانید گالری تصاویر را در وان درایو را به صورت تفکیک بندی تاریخ، آن ها را گروه بندی کنید و بگویید که کدام عکس ها را مربوط به چه تاریخی دوست دارید ببینید.
  • تغییرات بیشتری را در وان درایو ببینید که این بخش احتمالا مربوط به خبررسانی می باشد.
  •  بسته ی آفیس را می شناسید؟ الآن شما می توانید پک power point  و Word را به همراه یک نمایش دهنده ی پی دی اف داشته باشید.
  50 میلیون بار ویندوز10 نصب شده!

 

  همان طور که می دانید، تغییرات بالا مربوط به جدید ترین نسخه می باشد و بد نیست که برای پی بردن به پیشرفت برنامه در طری این چند ماه و نسخه هایی که منتشر شده، از طریق بررسی کردن تغییرات تا حدودی متوجه بشویم که دراپ باکس برای ما که کشتریان او هستیم چه کار کرده و تا چه حد به ما احترام گذاشته است. در زیر شما می توانید تغییرات مربوط به نسخه ی 3.6.2 را ببینید.

تغییرات مربوط به 3.6.2:

  • بسیاری از ویژگی ها برای شما کاربران تغییر کرده تا شما تجربه ی بهتری از این برنامه در ویندوز 10 داشته باشید. در واقع این ویژگی هایی که در برنامه وجود داشتند، بهبود داده شده اند.
  • مشکلاتی در قسمت استارت آپ برای برنامه به وجود آمده بود که بر طرف شد.
  • چندین باگ و مشکل هم در این باره برطرف شده اند.

 

  شما در زیر هم می توانید نگاهی به نسخه ی پیشین این برنامه در زیر بیاندازید.

تغییرات مربوط به نسخه ی 3.6.1

  • چندین مشکل در بخش جدول ها وجود داشت که با بهبود دادن UI برنامه بر طرف شد.
  • شما الآن می توانید به هر قسمت از برنامه را لیبل بندی کنید.
  • شما هم اکنون می توانید فایل های متنی را در بخش دیدن آن ها انتخاب کنید. ( به انگلیسی text viewer نام دارد.)

  اگر شما تجربه ای در این باره دارید، ما خوش حال می شویم که آن را از زبان شما کاربران عزیز بشنویم و امیدواریم که شما بتوانید به راحتی سوالات و انتقاداتی را که دارید با ما به راحتی در میان بگذارید. اگر شما این نسخه ی جدید را دوست دارید و از این خبر جدید خوشتان آمده می توانید نسخه ی جدید برنامه که برای ویندوز 10 است را از کنار سمت راست همین صفحه ای که قرار دارید، دانلود کنید. این را هم برای راهنما بگویم که وقتی شما در کنار این صفحه که لینک دانلود دارد، کلیک می کنید، بر روی صفحه ی دانلود اصلی این نوشته می روید که در ویندوز اپ استور قرار دارد پس اگر شما بر روی پست های قدیمی هم کلیک کنید، از این و جدیدترین نسخه ها برخوردار می شوید.

[bsbutton text=”برای دانلود از طریق بارکد خوان دکمه سرچ گوشی را لمس کنید و دکمه Vision (ایکون چشم )انتخاب کنید سپس دوربین گوشی را روی تصویر زیر بگیرید تا به صفحه اپلیکیشن در مارکت هدایت شوید توجه اگر از ویندوز فون 8.1 استفاده می کنید و کورتانای شما وصل است می توانید با فشردن دکمه دوربین و انتخاب lenses و لمس Bing Vision به صفحه بارکد خوان بینگ هدایت شوید.” target=”This page” style=”warning” theme=”flat” size=”normal” icon=”icon-ok”]
5/5 - (2 امتیاز)

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا