اخبارویندوز 11

آپدیت جدید ویندوز 10 و ویندوز 11 در بهمن ۱۴۰۰ منتظر یک اصلاح بزرگ باشید.

آپدیت ها یا پچ‌های سه شنبه مایکروسافت را طرفداران این شرکت احتمالا با آن آشنایی دارند. ظاهرا مایکروسافت در فوریه ۲۰۲۲ یا همان بهمن ۱۴۰۰ قرار است بروزرسانی مهمی را برای کاربران خود منتشر کند.

این بروزرسانی ظاهرا هم برای کاربران ویندوز 10 و هم برای کاربران ویندوز 11 در دسترس خواهد بود. ظاهرا این آپدیت شامل بروزرسانی امنیتی و اضافه شدن ویژگی‌های جدید در ویندوز 11خواهد بود.

برای بررسی سریع به‌روزرسانی‌های امنیتی: مایکروسافت 48 مورد از خطرات آسیب‌پذیری را با این آپدیت برطرف خواهد کرد، اگرچه هیچ‌یک از آسیب‌پذیری‌های گفته شده نام «بحرانی» نداشتند.

یک آسیب‌پذیری روز صفر پاکسازی شد: CVE-2022-21989. این «آسیب‌پذیری امتیاز Windows Kernel Elevation» است که می‌توانید در راهنمای بروزرسانی امنیتی مایکروسافت اطلاعات بیشتری درباره آن بخوانید.

در مورد سایر ویژگی های آپدیت آینده ویندوز ۱۱ مایکروسافت اینگونه ذکر می‌کند:

مشکلی را برطرف می‌کند که باعث می‌شود در صورتی که عملیات دارای ویژگی‌های SamAccountName و UserAccountControl باشد، عملیات اصلاح پروتکل دسترسی دایرکتوری سبک (LDAP) با شکست مواجه شود. پیغام خطا این است، “خطا: 0x20EF. سرویس دایرکتوری با یک شکست ناشناخته مواجه شد”.

در نهایت انتظار نداشته باشید که این آپدیت سیستم شما متحول کند. همچنین مراقب گزارش‌هایی در مورد اتفاقاتی که بعد از آپدیت سه‌شنبه می‌افتد باشید.

به روز رسانی های ماه گذشته باعث ایجاد برخی مشکلات جدی برای رایانه های شخصی ویندوز شده بود.

چطور بود !
منبع
windowscentral

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا