اخبار XBOXبازی‌

نسخه دموی Forza Horizon 3 برای ویندوز 10 بالاخره منتشر شد

forza-horizon-3-dlc

اگه شما هم از آن دسته بازی خورهای PC هستید که منتظر انتشار نسخه دموی بازی خارق العاده Forza Horizon 3 برای ویندوز 10 بودید ، خبری خوش برایتان داریم ، بالاخره انتظار به پایان رسید و نسخه دموی این بازی برای ویندوز 10 با حجم 19.99GB در استور قرار گرفت. در نسخه دمو شما تنها قادرید بخشی از جهان را کاوش کنید یا در برخی از رویدادها مسابقه دهید ولی این نسخه از بازی آنلاین چندنفره پشیتیبانی میکند ، پس به دوستانتان که xbox live دارد گوش زد کنید که خود را برای مسابقه دادن با شما مهیا نمایند. سیستم مورد نیاز بازی به غیر از حجم مورد نیاز ، تغییری نسبت به نسخه کامل بازی نداشته پس نگران چیزی نباشید (سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی )

همچنین همزمان با انتشار نسخه دموی بازی برای ویندوز 10 تغییری دیگر هم اطلاع رسانی شد. اضافه شدن پشتیبانی از  HDR برای نسخه دموی Forza Horizon 3 خبر خوبی بود که کاربران Xbox One منتظر آن بودند. نسخه کامل بازی از ابتدای انتشار از HDR پشتیبانی میکرد و پیش از این اعلام شده بود پشتیبانی از HDR برای نسخه دمو پس از انتشار نسخه کامل بازی به قابلیت های نسخه دموی این بازی اضافه میشود. شایان ذکر است که قابلیت HDR که مخفف عبارت High Dynamic Range است شما را قادر میسازد تا تصاویر را با رنگ هایی غنی تر و نرخ کنتراست بیشتری مشاهده کنید که نتیجه ی آن تصاویری است که واقعی تر و طبیعی تر به نظر میرسند. برای بهره مندی از قابلیت HDR شما نیاز به xbox one S  و تلویزیون 4K دارید.

forzahorizon3_beachparking-1-hero

برای دانلود نسخه دموی Forza Horizon 3 برای ویندوز 10 “اینجا” کلیک کنید و برای خرید نسخه کامل این بازی با قیمت 59.99دلار مینوانید “اینجا” کلیک کنید. اگر شما هم از طرفداران Forza Horizon هستید تجربیات خود را از این بازی با ما به اشتراک گذارید.

 

چطور بود !

M@JiD

you can't make an omelette without breaking eggs

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا