اخباراخبار XBOX

Forza Motorsport 7 معرفی شد

شرکت مایکروسافت همانطور که انتظار می رفت در جریان کنفرانس E3 خود از بازی Forza Motorsport 7 رونمایی کرده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

به گفته مایکروسافت Forza Motorsport 7 نسخه جدید فرنچایز Forza بوده و به گفته کارگردان بازی در استودیو  Turn 10 یعنی Dan Greenawalt، عنوان در کنسول XBOX ONE X از کیفیت ۴K پشتیبانی می کند.

گذشته از بازی، مایکروسافت پرچمدار کنفرانس خود را به عنوان ایکس باکس وان ایکس رونمایی کرده که پرقدرت‌ترین کنسول بازی محسوب می شود. پیشتر کنسول را پروژه اسکورپیو می شناختند و در نهایت پس از مدت ها شرکت ردموندی تصمیم گرفت رونمایی کامل آن را انجام دهد.

Greenawalt افزود کیفیت اجرای Forza Motorsport 7 روی XBOX ONE X کیفیت ۴k با فریم ریت  ۶۰fps خواهد بود. این عنوان اولین بازی سری Forza Motorsport بوده که با چنین کیفیتی اجرا می شود.

کارگردان بازی افزود که این نسخه دارای آب و هوای پویایی بوده و خودروهای جدیدی در آن به کار گرفته شده است. عنوان Forza Motorsport 7 در ۳ اکتبر برای XBOX ONE ، XBOX ONE S و در نهایت ویندوز ۱۰ منتشر می شود. از آنجایی که XBOX ONE X در فصل تعطیلات ۲۰۱۷ عرضه می شود، تاریخ عرضه بازی روی این کنسول مشخص نیست.

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا