اخبارویندوز 11

گوگل بازی‌های اندروید را به ویندوز خواهد آورد

گوگل در نظر دارد که سال آینده میلادی (۲۰۲۲) بازی های اندرویدی را به رایانه‌های ویندوزی بیاورد. ظاهرا برنامه ای مانند Google Play Games برای کاربران ویندوزی وجود خواهد داشت که می‌تواند بازی‌های اندرویدی را بر روی ویندوز اجرا کند.

در سال ۲۰۲۲ گیمرهای اندرویدی می‌توانند بازی‌های مورد علاقه خود را در دستگاه های بیشتری تجربه کنند: بازیکنان می‌توانند به راحتی بین تلفن، تبلت، کروم بوک و به زودی دستگاه‌های ویندوزی سویچ کنند.

Greg Hartrell مدیر محصول بازی‌های گوگل در طی بیانیه‌ای اینگونه صحبت می‌کند:

این محصول که توسط گوگل ساخته شده بهترین بازی‌های Google Play را برای لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های رومیزی بیشتری به ارمغان خواهد آورد، و ما خوشحالیم که پلتفرم خود را برای گیمرها گسترش می‌دهیم تا از بازی‌های اندرویدی مورد علاقه‌شان لذت بیشتری ببرند.

Greg Hartrell
بازی های اندرویدی ویندوز 11

الکس گارسیا کومرت، سخنگوی گوگل می گوید که این شرکت این برنامه را به تنهایی ساخته است، به این معنی که گوگل با مایکروسافت، بلو استکس یا سایر پلتفرم‌ها همکاری نکرده است. برنامه آینده همچنین به بازیکنان این امکان را می‌دهد که پس از اجرای بازی‌ها در تلفن، تبلت یا کروم‌بوک، بازی‌ها را روی رایانه رومیزی از سر بگیرند.

هارترل توضیح می دهد: “این یک برنامه بومی ویندوز خواهد بود که توسط گوگل توزیع شده است و از ویندوز 10 و بالاتر پشتیبانی می کند. این برنامه شامل اجرای بازی‌های سمت استریمینگ نخواهد بود.” برنامه گوگل هیچ ادغام خاصی با ویندوز 11 نخواهد داشت و این شرکت به صورت مجزا این برنامه را منتشر خواهد کرد.

اعلامیه گوگل چند ماه پس از شروع آزمایش برنامه های اندرویدی توسط مایکروسافت بر روی رایانه های شخصی ویندوز 11 منتشر شد. مایکروسافت یک زیرسیستم زیربنایی ویندوز برای اندروید ایجاد کرده است که می‌تواند برنامه‌های اندروید را از منابع مختلف اجرا کند. این غول نرم افزاری با آمازون همکاری کرده است تا به کاربران ویندوز اجازه دهد به صورت بومی بازی ها و برنامه ها را از فروشگاه Appstore آمازون نصب کنند، اما پشتیبانی بومی Google Play به طور رسمی از طریق ویژگی مایکروسافت در دسترس نخواهد بود.

از آنجایی که مایکروسافت فقط به طور رسمی با آمازون برای این ویژگی شریک شده است، به این معنی است که بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی بسیار کمتری برای نصب آسان برای کاربران ویندوز 11 در دسترس هستند. دَر برای Google، BlueStacks و سایر پلتفرم ها‌ باز است تا همگی بتوانند اپلیکیشن های خود را بر روی ویندوز بیاورند.

  تست اولین آپدیت ویندوز فون 8.1 رسمی با بیلد نامبر 8.10.14140.0

در حالی که مایکروسافت و در حال حاضر گوگل در حال کار بر روی بازی‌های و برنامه اندرویدی هستند تا آنها را به ویندوز بیاورند، BlueStacks یک قدم فراتر رفته و اکنون بازی های اندروید را به مرورگرهای وب آورده است. BlueStacks X یک روش رایگان برای اجرای بازی های اندروید در مرورگر شما است و BlueStacks از زمانی که در سال 2016 به عنوان اصلی ترین مورد استفاده برای برنامه اصلی خود تبدیل شد، بر روی بازی های اندروید در ویندوز متمرکز شده است.

نظر شما در مورد اجرای بازی و برنامه های اندروید بر روی ویندوز چیست؟

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا