اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایلبرنامه

HERE به اپ استور مایکروسافت بر می گردد

نوکیا در اول از همه خودش به عنوان یکی از پر طرفدار ترین و قدرمتند ترین سازنده های جهانی فعالیت داشت که در این دوره گوشی هایی ساخت که پس از توقف تولید آن با قیمت های نجومی و میلیون ها دلار به فروش رفت. سیمبین یکی از این سیستم عامل می باشد که تا حدودی موفق بود و پس از آن به خاطر مشکلاتی که وجود داشت و مخصوصا به خاطر اهداف دیگر نوکیا و هزینه ای که در بر داشت، متوقف شد. که این کار نوکیا باعث شد سیستم عامل های گوشی مثل اندروید از کمپانی گوگل به بیرون بروند. نرم افزاری که شاید یکی از دلایلی انتخاب برند نوکیا و آن هم با سیستم عامل سیمبین برای هر کاربر وجود یک نرم افزار فوق العاده به نام Nokia Maps بر روی این گوشی ها بود . اما سیمبین رفته رفته آن رنگ و لعاب قدیم خود را از دست داد و نوکیا هم به تازگی اقدام به تولید گوشی هایی با سیستم عامل ویندوز و حتی اندروید زده است که در هر دوی این سیستم عامل ها شاهد وجود یک نرم افزار نقشه و مسیربابی جدید با نام Nokia Here Maps هستیم. البته با آمدن ویندوز 10، مدتی بود که ما از نبود وجود نرم افزار مسیر یابی قدرتمندی چون نوکیا HERE حسرت می خوردیم که بالاخره به ویندوز 10 نیز بر گشت. در گذشته و چند ماه قبل بسیاری از افراد ویندوز فونی از این موضوع ناراحت بودند و از مایکروسافت شکایت می کردند که چرا نوکیا HERE دیگر برای ویندوز 10 آپدیت نمی شود و هم اکنون طبق گفته ی سایت Windowsteca.net، در فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت، به روز رسانی شد تا ویندوز فون 10 از این برنامه محروم نماند.

با توجه به اینکه این برنامه خود متشکل از چند برنامه ی دیگر می باشد، شما باید الگوی متفاوتی را برای دانلود طی کنید. بر روی هر برنامه ای که دوست داشتید کلیک کنید تا به اپ استور هدایت شوید. علاوه بر این شما می توانید از بارکد هم استفاده کنید.

  حلقه جدید Release Preview به برنامه ویندوز اینسایدر اضافه شد

Untitled

Untitled

Untitled

   نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید. به نظر شما چه ویژگی های دیگری باید به این برنامه ها بیایند تا بتواند برنامه های دیگر را شکست بدهد؟

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا