اخباراخبار ویندوز 10 موبایل

به روز رسانی سالگرد ویندوز 10 برای HP Elite x3 ارایه می شود

شرکت اچ پی اعلام کرد که به روز رسانی سالگرد ویندوز 10 را در 13 ماه سپتامبر 2016 ( 23 شهریور 95 ) برای تازه ترین گوشی ویندوزی خود با نام HP Elite x3 فراهم خواهد کرد.

elite-x3-1

گوشی موبایل HP Elite x3 به تازگی در دسترس قرار گرفته است . این محصول با ویندوز 10 نسخه 1511 عرضه شده و در معنای اختصاصی ‌تر مجهز به سازینه 10586.420 است . حتما شما هم می ‌دانید که نسخه‌ های این سیستم عامل همچنان ادامه دارند . افزون بر این ، نسخه 1511 ویندوز 10 نیز از حس گرهای اثر انگشت ویندوز هلو پشتیبانی نمی کنند . این مساله کمی باعث دل خوری شما می‌ شود وقتی بدانید که در گوشی Elite x3 نیز از حسگر اثر انگشت خیر نیست .

با این همه ، خوشبختانه شرکت اچ پی تصمیم دارد تا به زودی به روز رسانی سالگرد ویندوز 10 را برای Elite x3 ارایه کند . این شرکت در پاسخ گویی به پرسش های مکرری که درباره گوشی Elite x3 می شود فاش ساخته است که به روز رسانی سالگر ویندوز 10 در 13 ماه سپتامبر 2016 ( 23 شهریور 95 ) برای این موبایل عرضه می گردد . یعنی یک روز پس از عرضه این دستگاه در ایالات متحده آمریکا . با به روز رسانی سالگرد ویندوز 10 موبایل Elite x3 واجد چند قابلیت تازه در کنار رفع چندین باگ می شود. بر پایه اعلام این شرکت ، به روز رسانی سالگرد ویندوز 10 حفاظت از اطلاعات ویندوز نیز برای این گوشی موبایل معرفی خواهد شد :

« محافظت از اطلاعات ویندوز Windows Information Protection (WIP) که در گذشته با نام Enterprise data protection (EDP) شناخته می شد ، اکنون با به روز رسانی سالگر ویندوز 10 ( که از 13 سپتامبر 2016 موجود می شود ) در دسترس است و امکان جداسازی و مهار داده را فراهم می کند و به گونه ای طراحی شده که از درز اطلاعات شخصی و ممانعت به عمل آورد .

بر خلاف دیگر راه حل های موجود در بازار ، محافظت از داده ویندوز 10 موبایل کوچک ترین در کار شما ایجاد نخواهد نکرد . در حقیقت ، هیچ فولدر و یا حامل جداسازنده برای حفاظت از اطلاعات ویندوز نیاز نیست . در عوض ، فن آوری حافظت به شکل محلی در پلتفرم موبایل جاسازی می شود  و به طور خودکار داده هایی را رمزگذاری می کند که از سوی منابع دارای شخصیت حقوقی ارایه می آیند . خط مشی شخصیت حقوقی توانایی مسدود کردن ، وارد شدن و یا دادن هر گونه اخطار در زمینه کپی ، پیست ، باز کردن یا ذخیر کردن داده رمزگذاری شده را خواهد داشت. »

افزون بر محافظت از اطلاعات ویندوز ، به روز رسانی سالگرد ویندوز 10 قادر به بر طرف کردن برخی از مشکلات جزیی موجود در گوشی موبایل Elite x3 خواهد بود. از جمله می‌توان به مشکلاتی از قبیل فرآیند طولانی پذیرش کد پین سیم کارت یا خاموش نشدن بلافاصله دستگاه بعد از خاموش کردن آن اشاره کرد . دست آخر این که به روز رسانی سالگرد ویندوز 10 همچنین به کاربران گوشی موبایل Elite x3 این امکان را می دهد تا موارد قبلی کار با کانتینیوم را بازگردانی کنند که در نوع و زمانه خود بسیار کارآمد است .

  مایکروسافت و راه اندازی رویداد رونمایی جدیدترین پرچمدارانش برای اینسایدرها در دوم دسامبر

نکته درخور ذکر این که گوشی موبایل HP Elite x3 هنوز مورد حمایت ابزار Windows Devie Recovery Tool نیست. از این رو ، اگر تصمیم دارید تا از سر تفریح و تفنن دستگاه را هک کنید و یا سازینه های رداستون 2 را روی آن قرار دهید ، باید تا زمانی که تحت لوای حمایتی قرار گیرد ، صبوری پیشه کنید .

مطمئن باشید که خبر به روز رسانی سالگرد برای موبایل HP Elite x3 به شما خواهد رسید . پیشنهاد ما این است که تا آن زمان اطلاعاتی درباره به روز رسانی سالگرد ویندوز 10 به دست آورید و با آن آشنا شوید .

چطور بود !

جلیل جعفری

مترجم و روزنامه‌نگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا