اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

AnTuTu benchmark هم اکنون در نسخه ی بتا برای ویندوزفون 10 موجود شد

antutu

 

   AnTuTu Benchmark یکی از دقیق ترین و برترین نرم افزار ها در آزمایش قدرت و دق سخت افزار و سیستم می باشد که در گذشته برای اندروید و آی او اس منتشر شده بود که واقعا جای تاسف داشت که ما نمی توانستیم از این برنامه در ویندوزفون استفاده کنیم. اما هم اکنون نسخه ای بتا (برای ویندوزفون 10) از این نرم افزار منتشر شده است که برای شروع خوب است. ما می توانیم این برنامه را در بخش برنامه های یونیورسال قرار بدهیم زیرا در آینده ای نزدیک برای پی سی ها هم منتشر خواهد شد. این نسخه آزمایشی است ولی خیلی از قابلیت هایی که شما در نسخه ی اندروید در اختیار دارید، در این نسخه هم می توانید از آن استفاده ببرید. در زیر این ها را بخوانید:

  • تست پردازش سه بعدی
  • برای دقت تست UX، نوع بهینه شده ی تست UX قرار داده شده است
  • تست پردازش CPU
  • امتیاز دهی نهایی
  • مقایسه ی قدرت در نمودار ها با سیستم عامل های دیگر

  این برنامه هم اکنون در اپ استور مایکروسافت به صورت رایگان در دسترس می باشد و شما اگر علاقه مند هستید می توانید آن را از اینجا دانلود کنید. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که این نسخه ی آزمایشی می باشد و ممکن است دقت این نرم افزار به خوبی نسخه های اندروید و آی او اس نباشد. نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا