اخباربرنامه

اینستاگرام بعد از یک سال آپدیت شد.

Instagram_for_Lumia_a6cdkw (1)

 

   اینستاگرام قطعا یکی از برنامه های محبوب ایرانی وی باشد که شما ی توانید در آن لحظات خوشی را با دیدن تصاویری که به شما پست می شود، بگذرانید. ولی متاسفانه انگار که سازندگان آن ها با وحود مشکلات متعددی که دارد، دست به تعمیر آن نمی زنند و بعد از یک سال هم یک آپدیت درافت کرد که در آن هم مشکلات خیلی جزیی رفع شده است که این آپدیت هم این برنامه را به نسخه ی ۰٫۴٫۳٫۰ ارتقا داده است.

   اگر شما هم جزو آن افرادی هستید که با دیدن این آپدیت، هیجان زده شده اید، باید بگویم که این آپدیت تنها یک آپدیت جزئی می باشد. ما هم کم کم از اینستاگرام نا امید شده بودیم. ما قبلا هم در برنامه ی اینستاگرام با مشکلاتی رو به رو بودیم ولی با این حال سازنده ی این برنامه دست به ترمیم و نوششتن نسخه های بالاتری نزد. یکی از مشکلاتی که واقعا من را هم اذیت می کرد، مشکل در رفرش کردن صفحه ی خانه بود و ناگهانی می گفت که اتصال قطع می باشد. بعد وقتی که به ۶tag رو آوردم، حداقل امکانات بیشتری را دیدم ولی با این حال همان طور که در اول گفتم، برنامه ی اصلی طعم دیگری دارد و نسخه ی غیر رسمی اینستاگرام فقط برای بر طرف کردن حدودی مشکلات خوب است به طوری که اگر شما بخواهید فیلمی را در اینستاگرام با محدودیت ۱۵ ثانیه بخواهید آپلود کنید، نیاز دارید برای استفاده از برنامه پول بدهید.

   در آپدیت این برنامه هم تغییرات چندانی به وجود نیامده جز اینکه شما با این آپدیت می توانید کمی ارتباط بهتری با اینستاگرام داشته باشید. این آدیت مشکلات feed را برای خیلی از کاربرانی که با این مشکل رو به رو بوده اند را حل می کند. گفته می شود که ما وقتی که با  API جدید اینستاگرام رو به رو شدیم، با این مشکل بر خوردیم ولی این API جدید هم برای شما قابلیت پشتیبانی از تصاویر عمودی و افقی را فراهم می کند.

   به هر حال این آپدیت کمی جزیی می باشد و این اطلاعا رسانی هم از سوی کاربران انجام شده است و اگر شما هم فکر می کنید که تغییردیگری به وحود آمده، به خاطر نداشتن لیست قطعی تغییرات، آن را هم به ما بگویید. با این حال، این برنامه هنوز در نسخه ی بتای خود به سر می برد و اگر به همین سرعت هم آپدیت شود، ما باید خیلی صبر کنیم تا این برنامه تازه از نسخه یبتا بیرون بیاید. شما می توانید هم اکنون جدید ترین آپدیت ها را برای اینستاگرام بتا در سمت راست همین صفحه دانلود کنید. اگر شما پیشنهاد و مشکلی را در هر جایی می بینید، لطفا به ما گزارش دهید تا ما بتوانیم آن را بهبود بدهیم و برطرف کنیم. این را هم به ما بگویید که با آپدیت های طولانی و مشکلات فراوان نسخه ی رسمی، آیا این برنامه را به نسخه ی غیر رسمی که ۶tag می باشد، ترجیح می دهید؟ به نظر شما آیا اینستاگرام اگر با این روش به جلو حرکت کند، بازنده خواهد بود یا برنده؟ ما منتظر نظرات شما هستیم.

  اچ پی نسل جدید لپتاپ های Spectre x2 و Envy را معرفی کرد
[bsbutton text=” برای دانلود از طریق بارکد، دکمه سرچ گوشی را لمس کنید و دکمه Vision (ایکون چشم )انتخاب کنید سپس دوربین گوشی را روی تصویر زیر بگیرید تا به صفحه اپلیکیشن در مارکت هدایت شوید توجه اگر از ویندوز فون ۸٫۱ استفاده می کنید و کرتانای شما وصل است می توانید با فشردن دکمه دوربین و انتخاب lenses و لمس Bing Vision به صفحه بارکد خوان بینگ هدایت شوید.” target=”New page” style=”warning” theme=”flat” size=”small”]  

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا