اخبار XBOX

تریلر جنجالی Mafia 3 منتشر شد

Mafia 3

بازی Mafia 3 قرار است شما را به دوران بحران پس از جنگ ویتنام، نژاد پرستی، موادمخدر و جرم و جنایت در سال ۱۹۶۰ ببرد. داستان بازی زندگی یک سرباز ویتنامی را روایت می‌کند که Lincoln Clay نام دارد. کودکی یتیم با نام Lincoln که پر و بال شکسته به دنبال خانواده ای جدید می‌گشت حال بازگشته است تا کارهای ناتمام را به اتمام برساند و پایگاه جدیدی از جرم و جنایت را از نو بنا کند.

در نسخه سوم سرنوشت Joe اعلام می‌شود و Vito در بازی حضور خواهد داشت. محور اصلی دشمنان شما را سربازان ایتالیایی تشکیل می‌دهند و حول مبارزات شما با این اشخاص خواهد بود.

در طول بازی Vito Scaletta ،Burke و Cassandra (زن آفریقایی) همواره حامی و پشتیبان شما خواهند بود و در ماموریت های دشوار، تعقیب و گریز های پلیس می‌توانید از این سه شخصیت کمک بگیرید. همچنین از طریق باجه های تلفن موجود در شهر می‌توانید با این سه شخصیت ارتباط برقرار کنید. مدیر نوآوری بازی همچنین دلیل اصلی انتخاب منطقه «نیو اورلینز» برای نمایش رخدادهای بازی را هم اعلام کرده است. دلیل اصلی این اتفاق این است که در سال ۱۹۶۸، این منطقه محل اصلی انجمن‌های نژاد پرستی، بحران جنگ ویتنام، قتل‌های بزرگ تاریخی و البته ماشین‌های پر زرق و برق و لوکس بوده است. بازی Mafia 3 در شانزدهم مهرماه 1395 برای پلتفرم‌های PlayStation 4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

در مراسم E3 2016 تریلر جدیدی از این بازی منتشر گردید که شما را به دیدن آن دعوت میکنیم :

چطور بود !

M@JiD

you can't make an omelette without breaking eggs

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا