اخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

مایکروسافت سیستم لمس سه بعدی خود را به ویندوز 10 می آورد

Live-Tiles-explosivos1

مایکروسافت در این زمینه از تکنولوژی پیشرو بود اما ناگهان در مراحل اولیه دست از ادامه کار روی آن برداشت و فقط به مشاهده رقبای خود در به دست آوردن اعتبار این تکنولوژی پرداخت.

از این تکنولوژی می توان در تبلت ها، ساعت های هوشمند، لمس چندگانه، گوشی های هوشمند و حتی راست کلیک استفاده کرد.

اپل اخیرا لمس سه بعدی را برای گوشی های هوشمند خود معرفی کرد که با توجه به اندازه لمس شما به صفحه پاسخ های متفاوتی می داد. در منوی اصلی این قابلیت امکان دسترسی سریع به لیستی از امکانات برنامه ها را می داد که انجام دادن کارها را بسیار سریع تر می کند.

البته مایکروسافت قبلا روی کاشی های زنده سه بعدی کار می کرد که تجربه ای مشابه را ارائه می دهد. اما در سال 2014 مایکروسافت کار روی این طرح و گوشی مک لارن که قرار بود این قابلیت را معرفی کند را لغو کرد.

اکنون به نظر می رسد این ویژگی بازگشته است و در قالب ویژگی کلیک راست و ویژگی فشار دادن و نگه داشتن در آخرین نسخه پیش نمایش اینسایدر ویندوز 10 قرار دارد. این قابلیت امکان دسترسی سریع به برنامه هایی مانند توییتیم و نوشتن توییت بدون بازکردن برنامه را فراهم می کند.

به نظر می رسد سرانجام در این زمان این قابلیت به گوشی ها، تبلت ها و رایانه های ویندوزی بیاید، تکنولوژی که توسط اپل معرفی شد و مایکروسافت یکبار دیگر برند دنبال کننده به جای برند پیشرو شد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا