اخباراخبار مایکروسافت

برنامه مایکروسافت دیفندر به صورت رسمی برای تمامی دستگاه‌ها منتشر شد

مایکروسافت دیفندر (Microsoft Defender) امروز به صورت رسمی برای تمامی دستگاه‌ها منتشر شد و به عبارت دیگر، دیگر محدود به شرکت‌ها و سازمان های بزرگ نیست.

مجوزهای فردی برای پلتفرم آنتی ویروس و ضد بدافزار اکنون از طریق اشتراک Microsoft 365 Personal و Microsoft 365 Family در دسترس است.

برنامه مایکروسافت دیفندر اکنون بخشی از اشتراک Microsoft 365 برای کاربران فردی است. و حال برای کاربران Windows، macOS، iOS و Android در دسترس است. این اساساً به این معنی است که حتی یک اشتراک مایکروسافت 365 با مایکروسافت دیفندر می‌تواند از حداکثر پنج دستگاه با سیستم عامل های متفاوت محافظت کند.

Microsoft Defender بسیار گسترده تر از Windows Defender است. این برنامه طراحی شده است تا به عنوان یک مرکز برای تمام محافظت هایی که مایکروسافت ارائه می دهد عمل کند. این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات مربوط به وضعیت امنیتی هر یک از دستگاه های خود را مشاهده کنند.

Microsoft Defender عمیقاً با حساب مایکروسافت ادغام شده است و به کاربران امکان می دهد تمام دستگاه های متصل خود را در یک برنامه مشاهده کنند. این امر مدیریت همه آنها را از یک مکان آسان تر می کند. این برنامه همچنین قول داده است که هشدارها و نکات امنیتی فوری را برای کمک به مشترکین در حفظ امنیت هر یک از دستگاه های خود ارائه دهد.

برنامه مایکروسافت دیفندر

مایکروسافت دیفندر نیز موتور مخصوص به خود را برای محافظت در برابر بدافزارها دارد. با این حال در ویندوز به Windows Defender اجازه می دهد تا از محافظت ویندوز استفاده کند، که شامل محافظت در برابر بدافزارها می شود.

همین امر در مورد آیفون با iOS نیز صدق می کند و مایکروسافت دیفندر می تواند یک لایه حفاظتی اضافی به دستگاه های اندروید و macOS اضافه کند.

Microsoft Defender جدید نیست. مدتی است که اپ استورهای رسمی همه سیستم عامل های اصلی را در اختیار دارند. مجوز مایکروسافت 365 اکنون شامل Microsoft Defender می شود و بنابراین محافظت پیشرفته تری در برابر ویروس ها، بدافزارها، تلاش های فیشینگ و باج گیری از چندین دستگاه ارائه می دهد. علاوه بر این، مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن ویژگی های اضافی مایکروسافت دیفندر است.

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا