اخباراخبار ویندوز 10 موبایل

BLU دیگر تلفن هوشمند ویندوزی تولید نمی کند

شرکت آمریکایی BLU از کمپانی های شخص سومی بوده که علاوه بر تولید تلفن هوشمند، با مایکروسافت در توسعه لومیا همکاریهایی داشته است. این شرکت که به عنوان سازنده گوشی های هوشمند اندرویدی رده پایین شناخته می شود، به نظر می رسد دیگر قصد تولید محصول ویندوزفونی ندارد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

BLU از سال 2014 شروع به تولید گوشی های هوشمند ویندوزفونی کرده و نخستین محصول آن یک تلفن هوشمند با ویندوزفون 8.1 بود. در آن زمان مایکروسافت هزینه های صدور مجوز ساخت تلفن هوشمند ویندوزفونی را حذف کرده بود تا با افزایش تعداد کمپانی های تولیدکننده، موجب افزایش فروش محصولاتی با سیستم عامل خود شود.

blud

براساس گزارش های جدید، اگر به وب سایت BLU مراجعه کنید در قسمت دسته بندیها مشاهده خواهید کرد که خبری از دسته محصولات ویندوزی نیست و تنها می توان دسته محصولات اندروید را مشاهده کرد. 

به نظر می رسد BLU با روی کار آمدن هزینه صدور مجوز برای تولید تلفن های هوشمند ویندوز 10 موبایلی از تولید چنین دستگاه های هوشمندی صرف نظر کرده است. البته در میان تلفن های هوشمند ویندوزی Elite x3 اچ پی بسیار قدرتمند و مطرح است.

طبق بررسی های انجام گرفته Elite x3 توانسته امتیاز مثبتی کسب کند. انتظار می رود این گوشی هوشمند از 12 سپتامبر وارد بازار ایالات متحده شود.

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا