اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

افزونه های مرورگر ویندوزفون همچنان در دست “توسعه” می باشد

Capture-d’écran-2016-05-09-à-15.59.28

   چند هفته ی قبل، مایکروسافت توسعه ی افزونه های مرورگر اج را برای ویندوز دسکتاپ به پایان رساند و ad blocker ها جزو اولین افزونه های در دسترس بودند که البته افزون های دیگری هم در راه هستند. در صورت آمدن افزونه های دیگر، شما باید به دنبال آن ها در اپ استور بگردید. این افزونه ها فعلا برای ویندوز دسکتاپ موجود است و مایکروسافت تعهد کرده که به سرعت همین قابلیت را برای مرورگر اج ویندوزفون، مهیا خواهد کرد.

   با توجه به گزارشی که در سایت ایتالیایی Plaffo وجود دارد، مایکروسافت همچنان نشان داد که توسعه ی مرورگر اج چه برای ویندوفون و چه برای ویندوز نسخه های تجاری تمام نشده است و تبلت ها و لپ تاپ ها همچنان آپدیت هایی را در این باره دریافت خواهند کرد. (همان طور که در زیر می بینید)

   مایکروسافت قول داده است که در مدت کوتاهی، افزونه ها برای ویندوزفون هم منتشر خواهند شد. اما اگر اطلاع داشته باشید، اج یک برنامه ی یونیورسال می باشد و در برنامه های یونیورسال، باید نسخه های یکسان در صفحات بزر و کوچک اجرا شوند و در نتیجه مایکروسافت باید این افزونه ها را برای صفحات کوچک بهینه نماید.

   ما احتمال می دهیم که همه ی این اتفاق ها در آپدیت Anniversary رخ دهند. با توجه به اینکه پی سی ها قدرت بیشتری در اجرای نرم افزار ها دارند، مایکروسافت اول از همه باید برنامه هایش را در ویندوز دسکتاپ و سپس برای ویندوزفون منتشر سازد. به نظر شما این روند چقدر طول می کشد؟

4/5 - (1 امتیاز)

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا