اخبار مایکروسافت

مایکروسافت فیدبک های شما را برای بهبود برنامه ویندوز اینسایدر می خواهد

windows-insider

سال گذشته مایکروسافت برنامه ویندوز اینسایدر را معرفی کرد جایی که طرفداران ویندوز می توانستند فیدبک های خود را در مورد ویندوز 10 ارسال کنند. ویندوز اینسایدر به ویندوز 10 کمک کرد تا خود را در طول ماه های گذشته شکل دهد و انتشار آن نیز تاکنون با موفقیت های زیادی همراه بوده است. اکنون انتظار می رود مایکروسافت در بروزرسانی بزرگ برای ویندوز 10 در سال 2016 منتشر کند و این شرکت می خواهد برنامه ویندوز اینسایدر را از طریق فیدبک ها بهبود دهد. در پستی در اینسایدر هاب که توسط گابریل آئول ارسال شده است می خوانیم:

سلام به همگی

همانطور که می دانید در برنامه ویندوز اینسایدر ما دوست داریم فیدبک های شما را بشنویم تا بدانیم چگونه می توانیم محصولاتمان را بهتر کنیم. ما همچنین همیشه بدنبال راه هایی هستیم تا برنامه ویندوز اینسایدر را بهبود دهیم. ما فیدبک هایی عالی از سوی بسیاری از شما در رویدادها، توییتر و ویندوز فیدبک دریافت کردیم و از آنها برای شکل دادن به برنامه ویندوز اینسایدر استفاده کردیم.

ما برنامه های هیجان انگیزی برای برنامه ویندوز اینسایدر در سال 2016 داریم که آن را هنگامی که در بیلدهای آینده تکمیل شدند با شما در میان خواهیم گذاشت. اکنون فرم نظرسنجی که تدارک دیده ایم به ما کمک می کند تا فیدبک های شما را دریافت کرده و آنها را ذر برنامه های آینده لحاظ کنیم. ما همچنین از این نظرسنجی و نظرسنجی های آینده می خواهیم ارزیابی کنیم که چگونه می توانیم تغییرات مثبتی در برنامه بوجود بیاورییم.

اگر چیزی در ذهنتان وجود دارد یا می خواهید درخواستی از ما کنید اکنون زمان اینکار است. فیدبک ها و نظرسنجی به ما این امکان را می دهد تا صدای اینسایدرهای ویندوز را بشنویم تا ویندوز و دیوایس های آن را به تیم بهتری تبدیل کنیم.

این هفته ما اولین نظرسنجی جهانی خود را از طریق 20 زبان مختلف با میزبانی SurveryGizmo ارسال می کنیم تا شناخت بهتری از اینسایدرهای سراسر جهان پیدا کنیم و بتوانیم برنامه ویندوز اینسایدر را بهبود دهیم.

ما عمیقا از شما قدردانی می کنیم اگر بتوانید 10 الی 15 دقیقه وقت صرف کرده و به ما اجازه دهید تا بدانیم شما در مورد این برنامه چه فکری می کنید.

برای اینکه وقت شما در این نظرسنجی گرفته می شود اگر آدرس ایمیل اینسایدر خود را وارد کنید ذر قرعه کشی سرفیس بوک شرکت داده می شوید.

تشکر

همانطور که گابریل گفت اگر نظرسنجی را کامل کنید در قرعه کشی رایگان سرفیس بوک شرکت خواهید کرد. این نظرسنجی در 22 دسامبر به پایان می رسد و شما باید نظرسنجی مخصوص منطقه خود را انجام دهید. لینک نظرسنجی به زبان های مختلف:: العربیهčeštinaDeutschEnglish (US), English (UK)EspañolSuomiFrançaisItalianoNederlands한국어PolskiPortuguêsРусскийsvenskaไทยTürkçeTiếng Việt中文(简体) و 中文(繁體.

  بینگ از آینده ی2015 NFL Playoffsخبر دارد

 

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا