اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایلبرنامه

در آپدیت جدید Movies & TV می توانید زیرنویس داشته باشید.

movies-and-tv-780x445

 

  مایکروسافت برای پیدا کردن استقلال برنامه هایش، در ویندوز 10 برنامه های جدیدی را جایگزین کرد. همان طور که می دانبد در جایگزین کردن همیشه باید یک چیزی جای چیز دیگری را بگیرد که معمولا قدیمی شده و زیاد جلب توجه نمی کند. مایکروسافت برای ویندوز 10 هم همین کار را انجام داد و به جای مدیا پلیر، برنامه ی Movies & TV را آورد ولی این کمپانی برای پوشش دادن همه ی سلیقه ها، برنامه ی مدیا پلیر را حذف نکرد و تنها آن را از پیش فرض بودن در آورد و این برنامه ی جدید را به جای آن به صورت پیش فرش قرار داد. برنامه های زیادی در این نسخه تغییر کردند که یکی از این ها برنامه ی Movies & TV می باشد. مایکروسافت برای پیشرفت دادن و بالا بردن برنامه هایش نسبت به رقبا که یکی از رقیب های مهم و اصلی این برنامه که تا حدودی توانسته مایکروسافت را شکست بدهد، KMPlayer می باشد. به جرئت می توانم بگویم که من قبلا در ویندوز 8 و 8.1 از این برنامه برای پخش کردن فیلم ها و حتی موزیک ها استفاده می کردم ولی از زمانی که به ویندوز 10 مهاجرت کرده ام، از این برنامه استفاده کرده ام. بهترین نکته ای که باعث می شود برنامه های پیش فرض بیشتر دیده شوند، بعد از کیفیت ساخت، پیش فرض بودن آن ها می باشد. این پیش فرض بودن می توان به برنامه ها اجازه ی دیدن بدهد. حتی افرادی که این برنامه ها را زیاد دوست ندارند، برای اولین بار هم که شده نیاز دارند این برنامه ها را اجرا کنند. کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که بدون یک بار باز کردن برنامه های پیش فرض، آن ها را تغییر بدهد. اولین نکته ای که باعث پیشرفت می شد، کیفیت ساخت بود و کیفیت برنامه نویسی را می توان تا حدودی به آپدیت هایی که برای برنامه منتشر می شوند، متصل نمود. وقتی که برای یک برنامه ای به روز رسانی منتشر می شود، شرکت سازنده می تواند به برنامه ویژگی های جدید اضافه نماید که این ویژگی ها و قالبیت ها می باشد که کاربران را به سوی خود جمع می کند.

  آموزش: چگونه پیشنمایش ویندوز 10 را بر روی موبایل خود نصب کنیم

مایکروسافت به تازگی برای برنامه ی Movies & TV که در دستگاه هایی که از ویندوز 10 استفاده می کنند می توانید این برنامه را ببینید، آپدیت کوچکی متتشر کرده است. این آپدیت تغییرات خاصی را برای برنامه به وجود نمی آورد و مهم ترین تغییر اضافه شدن پشتیبانی برای زیرنویس هم می باشد. این آپدیت شامل اضافه شدن پشتیبانی برای زیر نویس ها و بر طرف کردن مشکلات و بهبود هایی برای زمان هایی که در حالت آفلاین هستید، شامل می شود.

  کل تغییرات به وجود آمده در نسخه ی 3.6.1508.0 به شرح زیر می باشد:

  • پشتیبانی از زیر نویس ها
  • بهبود هایی برای زمانی که در حالت آفلاین هستید. در واقع این بهبود ها به شما زمانی کمک می کند که در حالت آفلاین هستید و می خواهید آهنگ های دانلود شده ی خود را پیدا کنید. به شما کمک می کند که این عمل سریع تر انجام شود.
  • الآن شما یک فولدری دارید که می توانید حافظه ای از فیلم هایی که پخش کرده اید را داشته باشید. این حافظه فیلم ها ی شما را به صورت شخصی نمایش می دهد و شما می توانید فیلم ها را به همراه فایل هایشان ببینید.

شما از سمت راست این صفحه می توانید این آپدیت را دانلود نمایید.

   به ما بگویید که ای آپدیت چطور است و در چه جاهایی به شما کمک کرده است آیا این آپدیت اصلا به شما کمکی کرده است؟ دوست دارید که در آپدیت های بعدی چه ویژگی به این برنامه اضافه شود؟ با ما در میان بگذارید.

4.2/5 - (5 امتیاز)

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

‫۹ دیدگاه ها

  1. سلام انواع زیرنویس کاملا باکیفیت خوبی هست الان و پخش ویدیو ها کاملا مناسب است فقط تغییر سایز و رنگ زیرنویس ها ممکن نیست فک کنم

  2. سلام
    جناب نویسنده این برنامه هر چقدر هم خوب باشد بلزم به کا ام پلیر و پوت پلیر و vlc نمی رسد چون همان زیرنویس باید بشینی بهش ادرس پوشه بدی تا بخش کنه و کیفیت پخشش افتضاحه در حالی که در KM و Pot و Vlc کافیه اسم فیلم را با زیرنویس یکی کنی زیرنویس فیلم را اتومات می یاره ماکروسافت با این پلیر های اشغالی تولید کرده هیچکی استفاده نمی کنه فقط km بعدVlc

    1. درود دوست عزیز ..
      اینها فقط اپلیکیشن هایی هستند که به صورت پیش فرض روی گوشی ها نصب میشن و حجم بسیار پایینی دارن .. مایکروسافت هم دست شما رو برای نصب اپلیکیشن های بیشتر باز گذاشته و اگه بخواد از اپلیکیشن های دیگه ای مثل وی ال سی و .. استفاده کنه، حجم زیادی از فضای ذخیره سازی گوشی رو اشعال میکنه و به نظرم گوشی در اجرا کمی کند میشه ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا