اخباراخبار مایکروسافت

یادش به خیر قاب‌های رنگی لومیا!

شرکت موزو (Mozo) اعلام کرد که دیگر قاب رنگی پلاستیکی برای گوشی‌های لومیا تولید نمی‌کند.

Mozo-cases-12

این شرکت تولید کننده لوازم جانبی در ایمیلی به مشتریان خود گفت که دیگر قاب رنگی پلاستیکی برای گوشی‌های لومیا تولید نمی‌کند. در عین حال اما گفته است که با دارد تا قاب‌های چوبی برای این نوع از گوشی‌ها تولید و روانه بازار کند.

سایت اینترنتی TheWindoze.fr محتوای ایمیل موزو را که مزین به قابی آبی رنگ برای گوشی لومیا است به شرحی که می‌آید منتشر کرده است:

«همه قاب‌های آبی رنگی را که تولید کرده بودیم به فروش رساندیم و دیگر هم خیال نداریم هیچ قابی با هیچ رنگ دیگری برای لومیا تولید کنیم. با توجه به وضعیت اخیر شرکت مایکروسافت، بنا را بر این نهاده‌ایم که همت‌مان را بر خط تولید دیگر محصولات همچون کیف سرفیس و قس علیهذا خرج کنیم.»

عجالتا قاب‌های آبی رنگ موزو که مخصوص گوشی‌های Lumia 950 و Lumia 950 XL تولید می‌شد تمام شده‌اند و اوضاع چنان است که گویی روال بر همین مدار خواهد چرخید. هنوز رنگ‌های دیگری موجود است اما این ایمیل اگر راست و درست باشد، همین‌ها هم روزی به فروش خواهند رفت و تمام!

راستی شما لوازم جانبی لومیای خود را از کجا تهیه می‌کنید؟ شاید اگر سری به فروشگاه ویندوزایران بزنید خالی از لطف نباشد و دست خالی برنگردید!

چطور بود !

جلیل جعفری

مترجم و روزنامه‌نگار

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا