اخباراخبار مایکروسافتبازی‌

بازی Quantum Break برای ویندوز 10 به‌روز می‌شود؟

چند ماه قبل شرکت مایکروسافت بازی Quantum Break را در فروشگاه ویندوز 10 منتشر کرد و حال قرار است ماه آینده راهی فروشگاه استیم شود.

در حالی که این بازی AAA چهار ستاره در ویندوز استور دریافت کرده؛ بسیاری درباره مشکلات گرافیکی آن حتی با پایین‌ترین تنظیمات، شکایت کرده‌اند.

برای مطالعه ادامه مطلب با وب سایت ویندوزایران همراه باشید.

به نظر می‌رسد استودیو رمدی سازنده بازی Quantum Break تصمیم گرفته که دیگر به‌روزسانی برای نسخه ویندوز 10 منتشر نکند. تامس پوها، مدیر روابط عمومی استودیو رمدی، در پاسخ به پرسش بازیکنانی که با مشکلات گرافیکی رو به رو بودند بیان کرد: بعید است دیگر استودیو به‌روزرسانی برای نسخه ویندوز 10 منتشر کند.

در پرسش دیگری که گفته شده آیا برای خریداران نسخه ویندوز 10 در استیم تخفیفی وجود دارد یا خیر او در پاسخ گفته است که رمدی درباره این بازی تصمیم‌گیرهای تجاری نداشته است.

quantum_break_xbox_one_time_shield_story

متاسفانه تامس پوها روشن نکرده آیا رمدی برای مشکل فعلی به‌روزرسانی منتشر خواهد کرد یا بسته الحاقی در کار خواهد بود. وب سایت neowin در این باره پرسشی از رمدی خواهد کرد.

با انتشار نسخه استیم بازی Quantum Break، طرفداران این نسخه را خریداری خواهند کرد و این خبر بدی برای خریداران نسخه ویندوز 10 محسوب می‌شود. نسخه ویندوز 10 بازی  Quantum Break با مشکلاتی چون نرخ فریم قفل شده، عدم پشتیبانی از G-Sync و FreeSync دست و پنجه نرم می‌کند.

اگرچه شرکت مایکروسافت پاسخ به این مشکلات داده اما بازی‌کنندگان از عملکرد استودیو رمدی در نسخه ویندوز 10 ناراضی هستند. با انتشار Quantum Break در استیم، کاربران ویندوز 7، 8.1 و 8 نیز قادر خواهند بود تا بازی را روی سیستم خود نصب کنند. 

بازی Quantum Break که دارای بازیگران مشهوری از فیلم‌های X-Men (شان آشمور)- Game of Thrones(آیدن گیلن)- Lord of the Rings (دومنیک مونگان) است، 14 سپتامبر در استیم منتشر خواهد شد.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا