اخباراخبار مایکروسافت

گلکسی تب پرو S LTE سامسونگ در بهار در دسترس خرید قرار خواهد گرفت

GalaxyTabProS_Main_1

 

   اگر به یاد داشته باشید، قبلا درباره ی شایعه ای که نشان می داد “سامسونگ به دنبال ساخت یک تبلت ویندوزی است که با مایکروسافت سرفیس به رقابت بپردازد”، به بحث پرداخیتم و هم اکنون در مراسم سالانه ی CES خبر از صحت آن داریم و سامسونگ اعلام کرد که Galaxy TabPro S یک تبلتی بی نظیر در سبکی و نازک بودن است، در بهار معرفی خواهد شد. در واقع ر این مراسم به رونمایی گذاشته شد و تولید اصلی آن در بهار خواهد بود. کمی درباره ی این تبلت فوق العاده حرف بزنیم، این تبلت از آیپد پرو، سبک تر و نازک تر است و ضخامتی فوق العاده باریک دارد و از پردازنده ی اینتل استفاده می کند که قلم کارآمد آن که با کمک باتری کار می کند، شما می توانید تا 10 ساعت با آن کار کنید. علاوه بر این سامسونگ در بخش دیگر از این جشنواره، در Mobile World Congress نسخه ی LTE گلکسی تب پرو را معرفی کرد که از ویندوز 10 پشتیبانی می کند و برای LTE در این دستگاه فوق العاده، از استاندارد های پردازنده LTE Cat پشتیبانی می کند که به این ترتیب شما می توانید تا 6 برابر سرعت معمول را دریافت کنید که به نظر می رسد حتی در بهار هم سریع ترین سرعت را در پی داشته باشد.

در زیر می توانید مشخصات این تبلت زیبا را در تصویر بخوانید:

 

Galaxy-TabPro-S-Spec-Final-2

   کمی بیشتر درباره ی این تبلت:

   با وزن 693 گرم و 6.3 میلی متر ضخامت، باید بدانید که تب پرو اس برای حمل نقل آسان طراحی شده است و شما می توانید این تبلت را به هر جایی که دوست دارید بیرید. کیبردی که در اندازه ی کامل و استاندارد و نرم و سبک می باشد، تجربه ی عالی را برای شما به ارمغان می آورد. این کیبرد به صورت کاور هم می تواند استفاده شود و به صورت یک کامپیوتر از آن استفاده کنید و در صفحه ی نمایش هم شما نمی تواند کوچک ترین پیکسلی را پیدا کنید.

  درباره ی قیمت هم گفته می شود که نسخه ی LTE آن قیمتی در حدود 1100 یورو دارد و نسخه ای که از LTE پشتیبانی نمی کند، 100 یورو ارزان تر است. نظر شما در این باره چیست؟ با ما در میان بگذارید.

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا