اخباراخبار مایکروسافت
موضوعات داغ

سرفیس پرو 9 با پردازنده‌های اینتل و ARM و رنگ‌های جدید معرفی شد

مایکروسافت در ۲۰ مهر ماه طی مراسمی از نهمین نسل سرفیس پرو خود رونمایید کرد. سرفیس پرو 9 دارای چندین تغییر کلیدی است، مانند قابلیت اتصال به 5G و پردازنده‌های ARM، رنگ‌های زنده جدید و لوازم جانبی به‌روز.

سرفیس پرو 9 اولین تبلت مایکروسافت است که دارای پردازنده های اینتل و ARM در یک سری است. کاربران می‌توانند نسخه‌ای را با مدل‌های Core i5 و Core i7 نسل دوازدهم اینتل انتخاب کنند یا نسخه‌ای را انتخاب کنند که پردازنده‌های مایکروسافت SQ 3 مجهز به کوالکام اسنپدراگون است. مایکروسافت می‌گوید واحد پردازش عصبی در دومی اتصال 5G پرسرعت (برای اولین بار در هر سرفیس) عمر باتری بهتر و تماس‌های ویدیویی بهبود یافته با کادربندی خودکار، تماس چشمی، فوکوس صوتی و تاری پس‌زمینه را امکان‌پذیر می‌کند.

انواع مبتنی بر اینتل با 8 گیگابایت، 16 گیگابایت و 32 گیگابایت رم LPDDR5 در دسترس هستند. اگر سرفیس پرو 9 را با 5G و پردازنده مایکروسافت SQ 3 می‌خواهید، می‌توانید بین 8 یا 16 گیگابایت رم LPDDR4X یکی را انتخاب کنید. گزینه های ذخیره سازی شامل 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت است. مورد دوم فقط در مدل‌های سرفیس پرو 9 با پردازنده‌های اینتل موجود است. همچنین شایان ذکر است که تمامی انواع سرفیس پرو 9 دارای درایوهای حالت جامد قابل تعویض توسط کاربر هستند.

سرفیس پرو 9 اولین تبلت مایکروسافت در سری Pro است که دارای شاسی پر جنب و جوش و رنگارنگ است. علاوه بر پلاتین و گرافیت که اکنون کلاسیک هستند، کاربران می توانند رایانه را در انواع جدید یاقوت کبود و جنگل تهیه کنند.

خریداران همچنین می‌توانند Surface Pro 9 خود را با صفحه کلید جدید Surface Pro Signature ساخته شده با Alcantara با پایه زیستی با حداقل 12 درصد محتوای تجدیدپذیر حاصل از ضایعات نیشکر سفارشی کنند.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا