اخبار

نسخه پیش‌نمایش تلگرام به قابلیت «بایو» مجهز شد

گروه تلگرام به روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن نسخه پیش نمایش خود در ویندوزفون و ویندوز ۱۰ موبایل انتشار داده است.

این اپلیکیشن هم‌اکنون به دریافت به روزرسانی تازه به شماره ۲٫۴٫۲٫۰ ارتقا یافته است و در عین واجد یک قابلیت جزیی اما در خور تاملی است که گروه تلگرام در حال حاضر سرگرم آزمایش آن در نسخه پیش نمایش این اپلیکیشن است تا در آینده به شکل گسترده و همگانی منتشر شود.

قابلیت مورد نظر در نسخه پیش نمایش اپلیکیشن تلگرام «بایو» (Bio) نام دارد که کارکردی مشابه به قابلیت WhatsApp Old Status در واتس‌اپ دارد و کاربران ضمن آن می‌توانند استاتوس شخصی خود را تنظیم کنند. این گزینه هم‌اینک در صفحه Settings یا تنظیمات در دسترس است و کاربران می‌توانند از طریق آن استاتوس شخصی خود را مرتب کنند و نیز قادرند تا شماره‌های تماس را با باز کردن صفحه نمایه یا پروفایل مشاهده کنند.

گزینه «بایو» همان گونه پیشتر گفتیم شبیه به قابلیت Old WhatsApp Status در واتس‌اپ است که البته اکنون با نام Info شناخته می‌شود. این قابلیت به کاربران به این امکان را می‌دهد تا استاتوس شخصی خود را در واتس‌اپ به گونه‌ای تعیین کنند که همه مخاطبان نیز قادر به مشاهده آن نیز باشند.

تازه‌ترین به روزرسانی نسخه پیش نمایش اپلیکیشن تلگرام هم‌اکنون در دسترس  است و کاربران می‌توانند آن را از قسمت دانلود دریافت کنند.

قابلیت «خود تخریب عکس» به نسخه پیش نمایش تلگرام ویندوزفون و ویندوز موبایل ۱۰ اضافه شد

گروه تلگرام به روزرسانی تازه‌ای برای نسخه پیش نمایش این اپلیکیشن مخصوص ویندوزفون و ویندوز موبایل ۱۰ منتشر کرده و این اپلیکیشن اکنون به نسخه شماره ۲٫۴٫۳٫۰ ارتقا یافته است.

به روزرسانی حاضر دارای قابلیت جزیی و مختصری است و گروه تلگرام هم‌اکنون در حال آزمایش آن در نسخه پیش نمایش قبل از انتشار عمومی آن است.

  Red Dead Redemption 2 معرفی شد

گروه تلگرام در به روزرسانی جدید نسخه پیش نمایش این اپلیکیشن خود برای ویندوزفون و ویندوز موبایل ۱۰ قابلیتی به نامSelf Destructing Photo (خود تخریب عکس) را گنجانده است. با این قابلیت کاربران می‌توانند با تعیین و تنظیم کردن زمان نسبت به خود تخریب عکس اقدام کنند. به این معنی که عکس پس از این که به مخاطب رسید و مورد مشاهده واقع شد به طور خودکار حذف می‌شود.

از سوی دیگر، کاربران می‌توانند عکس‌ها را برای دوستان و بستگان خود به اشتراک بگذارند و آنها نیز چنان چه تمایلی به حذف و نگه‌داری تصاویر نداشتن می‌توانند تنظیمات خود تخریب عکس را پس از مشاهده آن فعال کنند.

این به روزرسانی جدید هم‌اکنون به نسخه پیش نمایش اپلیکیشن تلگرام برای ویندوزفون و ویندوز موبایل ۱۰ اضافه شده و کاربران می‌توانند آن را از بخش دانلود دریافت کنند.

تماس صوتی برای نسخه Preview تلگرام ویندوز فون فعال شد

حدود چند ماه پیش بود که تلگرام از قابلیت تماس صوتی برای کاربران صحبت کرد و در اوایل این قابلیت را برای کاربران IOS و سپس آندروید فعال و منتشر کرد، بعد از آن بود که تماس صوتی تلگرام برای کاربران نسخه دسکتاپ منتشر گردید و  این قابلیت تنها برای کاربران ویندوز فون منتشر نشده بود، اما امروز خوشبختانه تلگرام تماس صوتی را برای نرم افزار Telegram Messenger Preview ویندوز فون منتشر کرد. 

قابلیت تماس صوتی در حال حاضر برای کاربران این نسخه فعال می باشد و حدود چند هفته ای می شود که تلگرام این ویژگی را برای نسخه پایدار و رسمی تلگرام منتشر کند . 

دانلود تلگرام برای ویندوز

3.4/5 - (11 امتیاز)

جلیل جعفری

مترجم و روزنامه‌نگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا