اخبار

چه مهارت‌هایی در دوره تخصصی تعمیرات لپ تاپ پل می‌آموزیم؟

برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند در دوره تخصصی تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر شرکت کنند، سرفصل‌های آموزشی و مباحث قابل تدریس حائز اهمیت است. اگر شما نیز تمایل به ثبت نام در بهترین مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر دارید و برایتان جای سؤال است که چه مهارت‌هایی را طی این دوره می‌آموزید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله به شرح مفصل در این خصوص صحبت می‌کنیم.

بررسی سرفصل‌های بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ

در بهترین آموزشگاه تعمیر لپ تاپ صفر تا صد مباحثی که برای متخصص شدن در این حوزه لازم و ضروری است، آموزش می‌بینید. برای مثال صفر تا صد عیب یابی لپ تاپ در پل گیلان تدریس شده و کارآموزان به صورت تئوری و عملی با این مباحث آشنا می‌شوند.

این دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ به صورت کاملاً عملی و در کارگاه‌های تخصصی آموزشگاه برگزار خواهد شد. در پایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه‌ای بین المللی تعمیرات لپ تاپ و همچنین مدرک دانشگاهی تعمیرات لپ تاپ وزارت علوم به کارآموزان ارائه می‌شود. این دوره تعمیر تخصصی لپ تاپ برای شما طراحی شده تا مسیر شما را برای ورود به بازار کار حرفه‌ای تعمیرات لپ تاپ هموار کند. با اطمینان خاطر می‌توانید در این دوره تخصصی و تضمینی شرکت کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. مواردی که در ادامه نام می‌بریم از جمله مهم‌ترین سرفصل‌های دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ محسوب می‌شوند:

آموزش نصب اصولی انواع ویندوز، پارتیشن بندی درایور، نصب درایور، آپدیت درایور در کامپیوتر و سایر موارد

معرفی انواع حافظه Ram و IC، آموزش شناسایی Rom بایوس، آشنایی اولیه با پروگرامر بایوس، پاک کردن IC بایوس

تعریف مفاهیم بد سکتور، آموزش کار با نرم افزارهای بد سکتورگیری، آموزش روش‌های رفع اشکال صفر شدن ظرفیت هارد و سایر اصطلاحات

آموزش نرم افزار Boot جهت بررسی عیوب سیستم مانند windows Live و…

آموزش عیب‌یابی سریع و رفع عیب انواع لپ تاپ وکامپیوتر، عیب یابی ایرادات تصویر، عیب یابی اولیه لپ تاپ‌های خاموش (NO Power)

معرفی لایه‌های مین برد در لپ تاپ و کامپوتر

آموزش شناسایی انواع بردهای به کار رفته در لپ تاپ

معرفی مدل‌های اتصال قطعات سخت افزاری در مین برد

معرفی انواع Cpu، RAM، ROM و سایر قطعات و چیپ‌های روی مین برد

آموزش شناسایی و روش به‌دست آوردن اطلاعات چیپ و IC و قطعات روی مین برد

آموزش الکترونیک پایه برای تعمیرات لپ تاپ و آموزش شناسایی و تست المان‌های الکترونیکی مثل مقاومت، خازن، دیود، سلف و ترانزیستور روی مین برد کامپیوتر و لپ تاپ

آموزش کار با هیتر و هویه برای تعویض انواع آی سی‌ها و المان‌های الکترونیکی روی مین برد لپ تاپ و کامپیوتر

آموزش تعویض قطعات کار SMD وCMD ، و بررسی انواع خازن، سلف‌ها، دیودها، ترانزیستور روی بردهای کامپیوتر و لپ تاپ

آشنایی با ماینیگ و شبکه بلاکچین و رمز ارزهای دیجیتال و انواع دستگاه‌های ماینر (ASIC و RIG) و تحلیل مدار سخت افزاری (پاور، هش، کنترل برد، فن) و آشنایی با مدارک دستگاه‌های ماینر

باز و بست کردن انواع دستگاه‌های ماینر و آشنایی با سخت افزارهای آنها و روش عیب یابی و تعمیر این دستگاه‌ها

آموزش جریان کشی و عیب یابی لپ تاپ‌های خاموش و انجام نقشه‌خوانی کامل لپ تاپ

آموزش تعمیر مدار داخلی پاور ساپلای در PC و شارژر در لپ تاپ

آموزش تعمیر مدار IC پاور در لپ تاپ و ورود ولتاژ از مدار سوکت شارژ به fet دوم، ولتاژگیری و عیب‌یابی و…

  انتشار بیلد ۱۵۲۵۴٫۴۸۹ برای ویندوز ۱۰ موبایل

آموزش مدار شارژ باطری در لپ تاپ توسط مدار سوئیچینگ، آشنایی با سخت افزار داخل باطری و…

آموزش رفع مشکلات cd player

آموزش تعمیر مدار سوئیچ on/off کامپیوتر و لپ تاپ، عیب‌یابی مستقیم و ولتاژگیری سوئیچ در انواع لپ تاپ و سایر آموزش‌های لازم

مواردی که برایتان شرح دادیم، تنها بخشی از مهارت‌هایی هستند که با دوره آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ به شما عزیزان و طی 23 جلسه آموزش داده می‌شوند. با این اوصاف می‌توان گفت که آموزشگاه پل جامع‌ترین سرفصل‌ها را برای کارآموزان دوره تخصصی تعمیرات لپ تاپ تدریس می‌کند. در ادامه برایتان خواهیم گفت که علاوه بر جامع بودن دوره آموزشی از چه مزایای دیگری با شرکت در این دوره بهره‌مند می‌شوید.

بررسی مزایای شرکت در دوره آموزش تعمیرات سخت افزار کامپیوتر و مهارت‌های نرم افزاری

چنانچه آموزشگاه پل را برای شرکت در دوره آموزش تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ انتخاب کرده باشید از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

1- تدریس دروس توسط بهترین اساتید کشور

کلیه دروسی که در آموزشگاه پل می‌آموزید توسط سرشناس‌ترین اساتید کشوری تدریس می‌شوند. در واقع با شرکت در این دوره از تجربیات چندین و چندساله برترین اساتید ایران بهره‌مند خواهید شد.

2- امکان استفاده از خدمات پشتیبانی

به مدت یک الی دو سال بعد از به پایان رسیدن آموزش تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ می‌توانید از خدمات پشتیبانی این دوره نیز بهره‌مند شوید. اساتید دوره آماده ارائه مشاوره و پشتیبانی به کارآموزان هستند.

3- دوره فشرده با تضمین یادگیری در مدت زمان کوتاه

آموزش در 2 هفته و 72 ساعت انجام شده و در این مدت زمان کوتاه صفر تا صد مباحث سخت افزار و نرم افزار تعمیرات لپ تاپ آموزش داده می‌شود. با این اوصاف علاوه بر هزینه دوره، در وقت و زمان خود نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

4- بهره‌مندی از خوابگاه مجهز رایگان

آن دسته از کارآموزانی که از اقصی نقاط ایران برای ثبت نام در دوره آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ اقدام می‌کنند شرایط اقامت رایگان در رشت مهیا شده است و نگرانی از بابت اسکان خود نخواهند داشت.

5- برگزاری کلاس‌های دوره در کارگاه‌های مجهز

برای شرکت در این دوره آموزشی نیازمند تجهیزات خاصی نخواهید بود؛ زیرا کلاس‌های دوره در کارگاه‌های مجهز به تجهیزات تعمیر لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری برگزار می‌شوند.

6- ارائه مدارک معتبر تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

بعد از اتمام کلاس‌های آموزش تعمیر لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری، افراد می‌توانند برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای اقدام کنند. چنانچه در آزمون کتبی نمره 50 و در آزمون عملی نمره 70 را کسب کنند، موفق به دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر خواهند شد. از طرفی می‌توانند برای دریافت مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم و مدرک بین المللی نیز از طریق آموزشگاه پل اقدام کنند.

بررسی مزایای شرکت در دوره آموزش تعمیرات سخت افزار کامپیوتر و مهارت‌های نرم افزاری

7- معرفی کارآموزان برتر به بازار کار

آموزشگاه پل، کارآموزان برتر دوره را به بازار کار مرتبط با حوزۀ تعمیر تخصصی لپ تاپ و کامپیوتر معرفی می‌کند. افرادی که تجربه کاری و رزومه قوی ندارند نیز از این شانس بهره‌مند خواهند شد.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب برایتان دربارۀ مهارت‌هایی که در دوره تخصصی تعمیرات لپ تاپ آموزشگاه پل تدریس می‌شوند، صحبت کردیم. کافی است به نظرات سایر شرکت کنندگان این دوره تخصصی توجه داشته باشید. بدون شک از شرکت در این دوره پشیمان نشده و از طرفی نیازمند شرکت در سایر دوره‌های آموزش تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر نخواهید بود.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا