اخبار

ویندوز 10 بیلد 10537: آیکون جدید، انیمیشن برای برنامه های استور و بهبودهای دیگر

10537-5

 

چندی پیش کایکروسافت بیلد 10532 ویندوز 10 را برای اینسایدرها منتشر کرد. بیلد جدید اینسایدرها شکل جدید منوها و برخی از پیشرفت های جزیی را به همراه داشت.

حال یکی از جدیدترین بیلدهای پیش نمایش ویندوز 10، بیلد 10537 تعداد زیادی بروزرسانی در رابط کاربری را نشان می دهد. توجه داشته باشید که این بیلد برای اینسایدرها منتشر نشده است. حال چه چیز جدیدی در بیلد 10537 ذاریم؟

در بیلد 10537 مایکروسافت انیمیشنی برای باز و بسته شدن برنامه های استور اضافه کرده است. در بیلد 10535 انیمیشن باز و بسته شدن برنامه فقط برای برنامه های کلاسیک Win32 در دسترس بود اما در بیلد 10537 مایکروسافت سرانجام این انیمیشن را به برنامه های استور نیز اضافه کرد که باعث بهبود تجربه کاربر می شود.

در کنار انیمیشن باز و بسته شدن برنامه ها، مایکروسافت برخی از آیکون ها را نیز بهبود داده است که اکثر آنها آیکون های بخش Device Manager هستند. در این بیلد رنگ پس زمینه منوها نیز بهبود یافته است و اکنون کمی تاریک تر شده است.

این تمام تغییرات نبود، مایکروسافت قابلیتی برای مخفی کردن آدرس آی پی محلی از طریق اتصالات WebRTC در مرورگر اج اضافه کرده است که قابلیت مفیدی است. به غیر از این موارد تغییر دیگری در این بیلد مشاهده نمی شود.

تصاویر بیلد 10537 :

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا