اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

آپدیت جدید ویندوز 10 قابلیت “ذخیره ی باتری” را فعال می کند

battery

 

 

   در این نسخه از ویندوز 10، تمرکز بر روی باتری هم بوده و بخش تنظیمات باتری دوباره از نو طراحی شده است. همچنین مایکروسافت با کمک قابلیتی جدید، به شما نوید باتری طولانی تر را می دهد.

   در قبل این گونه بود: مثلا شما یک لومیا دارید و دوست دارید که باتری طولانی تری داشته باشید، به این دلیل یک نرم افزار دانلود می نمایید ولی چندان کاربردی واقع نمی شود و تنها وقتی که باتری تلفن شما به پایین تر از حد خودش می رسد به شما یک پیغام مبنی بر کمبود شارژ می دهد و از شما می خواهد که برای عمر بیشتر باتری کار هایی را انجام دهید و این تنظیمات جدید هم همانند اول می باشد و چندان به کمک شما نمی آید.

   در صورتی که شما به دنبال نرم افزاری نباشید و به صورت معمولی از ویندوزفون استفاده کنید، وقتی که باتری شما به 10 درصد رسید، یک پیغام می دهد که اطلاع می دهد شما باتری کم تر از 10 درصد دارید و به شما برنامه ها را نشان می دهد تا در صورت لزوم آن ها را غیر فعال کنید و استفاده ی کمتری بشود ولی با این آپدیت جدید، علاوه بر این گزینه ها، شما با انتخاب جدیدی رو به رو هستید و “باتری سیور” می تواند با تنظیم راندمان سیستم، حداکثر استفاده از ویندوزفون را برای شما به ارمغان بیاورد.

   با استفاده از این نسخه شما می توانید باتری به مراتب طولانی تر داشته باشید و همان طور که قبلا اشاره شد، وقتی که باتری کمتر از 10 درصد بشود، برای شما یک صفحه ای باز می شود که در آن گزینه ی “ذخیره ی باتری” وجود دارد.

   تا کنون، این جالب ترین ویژگی می باشد که به ویندوزفون افزوده شده است که می تواند تجربه ی خوبی را برای شما رقم بزند. از طرفی دیگر، قابلیت های دیگری وجود ندارد و این مهم ترین نکته ای است که در ویندوزفون تغییر کرده است. دقت کنید، در جملات بالا حرف از ویندوزفون زدیم ولی چیزی از ویندوز دسکتاپ نگفتیم چرا که این ویژگی که به تازگی در ویندوزفون آمده است، در نسخه های دیگر وجود ندارد. ولی ما می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که کم کم و با گذشت زمان، برای تبلت ها و پی سی های ویندوز، چنین گزینه ای اضافه خواهد شد.

  BLU دیگر تلفن هوشمند ویندوزی تولید نمی کند

   آیا شما تا کنون از این قابلیت جدید استفاده کرده اید؟ چطور بوده است؟

چطور بود !

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. بیلد ۲۱۸ رو دارم ولی همچین چیزی برام نمیاد،غیر همون باتری سیوری که قبلا هم بود امکان جدیدی رو نمیبینم مشکل کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا