اخباراخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

ویندوزاستور در موبایل ویندوز۱۰ به‌روز شد/افزایش چشمگیر سرعت دانلود

ویندوز استور به روزرسانی جدید در موبایل ویندوز ۱۰ دریافت کرد و این به روزرسانی با خود قابلیت‌های جدید یا تغییرات عمده‌ای با خود آورده است اما یکی از چشم‌گیرترین تغییرات افزایش سرعت دانلود در ویندوز استور است. ویندوز استور با این به روزرسانی به نسخه ۱۱۷۰۷٫۱۰۰۰٫۸۹٫۰ در حلقه Release Preview ارتقا یافته است.

ویندوز استور اکنون به طور قابل ملاحظه‌ای در ویندوزفون‌های رده پایین سریع‌تر شده است. با این حال، هنوز و همچنان گیر و گورهایی وجود دارد که به کاربر اجازه و امکات به روزرسانی اپلیکیشن‌ها را نمی‌دهد. از سوی دیگر، مایکروسافت نیز اعلام کرده است که مشغول برطرف‌سازی مشکل دانلود اپلیکیشن‌ها با کمک بیلد پیش نمایش بعدی در موبایل ویندوز ۱۰ است. در همین حال، دونا سارکار روز گذشته تایید کرد که بیلد جدید احتمالا اوایل امروز خواهد رسید.

این در حالی است که شرکت مایکروسافت به تازگی عناصر فلوئنت دیزاین را به ویندوز استور در موبایل و کامپیوتر اضافه کرده است و کاربر می‌تواند تازه‌ترین به روزرسانی را با مراجعه به ویندوز استور و بررسی قسمت به روزرسانی دریافت کند.

چنان چه گوشی شما واجد شرایط دریافت به روزرسانی از Fast Ring باشد، نیاز هست که به Release Preview Ring دهید تا بتوانید به روزرسانی‌‌های جدید را دریافت کنید زیرا شرکت مایکروسافت عملیات ارسال به روزرسانی‌های جدید را برای ویندوز اینسایدر در حلقه فست متوقف کرده است.

4.5/5 - (11 امتیاز)

جلیل جعفری

مترجم و روزنامه‌نگار

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام من از دیشب تا حالا مزاحمتان شدم مرا حلال کنید وامروز هم دوبا تقلا نمودم که یک سه ماهه از شما بخرم نشد متاسفانه وحتی با کارشناس بانک طبق شماره ای که روی صفحه بودهم صحبت کردم اما نشد.عذرخواهی مینمایم.

  2. سلام خسته نباشید.
    چگونه W10 را برای اندرویدم دان کنم . S4 با اندروید ۶ دارم.
    لطفاً اگه میشه برای من ارسالش کنید🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا