اخبار XBOX

برنامه اسپاتی‌فای برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه نخواهد شد

spotify-xbox

مایکروسافت قصد دارد در جریان بروزرسانی تابستانی ایکس‌باکس وان٬ قابلیت پخش موسیقی در هنگام بازی را به این کنسول اضافه کند. این قابلیت به لطف همکاری سونی و شرکت اسپاتیفای بیش از یک‌سال است که برروی پلی‌استیشن 4 وجود دارد. هنوز مشخص نیست که قابلیت جدید ایکس‌باکس وان چگونه خواهد بود اما بدون شک از طریق برنامه اسپاتیفای نخواهد بود. اخیرا از بخش پشتیبانی مشتریان Spotify بارها سوال شده است که آیا این برنامه برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد یا خیر. که این بخش در پاسخ به این سوال متن زیر را در توییتر منتشر کرد:

“Right now we’re focused on our exclusive partnership with PlayStation; we don’t have any info regarding other consoles.”

در حال حاضر تمرکز ما بر روی همکاری اختصاصی با پلی‌استیشن است و اطلاعاتی در رابطه عرضه این برنامه برای کنسول‌های دیگر نداریم.

سونی اوایل سال جاری در رابطه با موفقیت این برنامه گفت: به لطف کاربران برنامه اسپاتیفای به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در تاریخ پلی‌اسیتشن تبدیل شده است. تا کنون بیش از ۵ میلیارد اهنگ توسط این برنامه پخش شده است و براساس آمار اعلام شده بیشترین اهنگ مربوط به drake خواننده‌ی کانادایی‌ است.

قابلیت گوش‌دادن به آهنگ در حین بازی٬ از تاریخ ۲ آگوست(۱۲ مرداد) برای کاربران ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود. مایکروسافت جزییاتی در این رابطه اعلام نکرده است اما به نظر می‌رسد این امکان از طریق برنامه‌ی مایکروسافت با نام Groove Music امکان‌پذیر باشد. در جریان این بروزرسانی ویژگی‌های دیگری چون دستیار دیجیتالی ایکس‌باکس وان (کورتانا) ، ابزار یافتن دوستان فیسبوکی ، قابلیت اشتراک گذاری ویدئو های گیم پلی و اسکرین شات از محیط بازی به این کنسول اضافه خواهند شد.همچنین مایکروسافت پیش از این اعلام کرد این بروزرسانی رابط کاربردی بخش “Game Collection” را تغییر خواهد داد که باعث میشود دسترسی به بازی ها “راحت تر و ساده تر” شود.

 
چطور بود !

M@JiD

you can't make an omelette without breaking eggs

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا