اخبار

تصاویر جدیدی از گوشی شیائومی ردمی K30 منتشر شد (آپدیت شد)

ردمی k30 گوشی جدید شیائومی است که اخیرا شایعات زیادی در مورد آن شنیده می شد. متاسفانه برخی از اطلاعات و تصاویر منتشر شده که منتسب به این دستگاه می باشد، جعلی است و واقعیت ندارد.

با این حال، می توان انتظار داشت که شیائومی علاقه زیادی به ساخت جانشین گوشی‌های بسیار محبوب و خوب ردمی k20 و Mi 9T در خط تولید خود داشته است. در ادامه با ویندوز ایران همراه باشید.

پست توییتر Lu Weibing

همانطور که شایعات جدید به سرعت انتشار پیدا می کند لذا برای دانستن اصل داستان نیازی نیست تا زمان زیادی صبر کنیم. لو ویبینگ (LU Weibing) مدیر ارشد گروه شیائومی و مدیر کل ردمی، به طور رسمی به ردمی K30 در رویدادی که در هفته آینده رخ می دهد، اشاره کرد.

موکال شارما که یک افشاء کننده اطلاعات محصولات شیائومی قبل از معرفی رسمی می باشد، ادعا می کند که رونمایی رسمی ردمی K30 در تاریخ 10 دسامبر( 19 آذر) خواهد بود، تاریخی که قبلا نیز به آن اشاره شده بود. یعنی ممکن است ما قبل از معرفی رسمی، انتظار نمایش برخی از تیزرهای رسمی را داشته باشیم؟

فروشگاه شیائومی

قیمت‌ها رو مقایسه کن!

پوستر رسمی ردمی K30

اطلاعات منتشر شده گوشی K30

در هر صورت رونمایی از ردمی K30 بسیار نزدیک است و ما اطلاعات فاش شده از این گوشی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد را باور داریم.

دوربین سلفی دوتایی Xiaomi Redmi K30

یک پوستر رسمی در وبلاگ‌های مختلف در حال انتشار است که نشان می دهد K30 دارای یک بریدگی در سمت راست بالای نمایشگر است که در آن از دوربین سلفی دوتایی استفاده شده است.

صرف نظر از صحت و سوق آن، تصاویر تقریبا مطابق با عکسهایی که قبلا منتشر شده است می‌باشد.

اما در تصویر منتشر شده‌ی دیگر که وضوح بسیار خوبی هم ندارد، این نکته قابل تامل است که شیائومی دوربین اصلی (عقب) k30 را با استایل جدید و خاصی بر پشت گوشی قرار داده است.

بدست آوردن اطلاعات با وجود چنین عکسی با وضوح پایین بسیار سخت است. یکی از اطلاعات مهمی که ما بدست آوردیم این است که به نظر می رسد در پشت گوشی هیچ حسگر اثر انگشتی وجود ندارد؛

احتمالا این حسگر در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است و اگر این طور باشد پنل باید دارای تکنولوژی OLED باشد.

ردمی

ردمی K30 از تکنولوژی 5G استفاده می کند

البته همچنان گمانه زنی‌های مختلفی وجود دارد. برخی از مشخصات فاش شده از این گوشی، حکایت از یک صفحه نمایش 6.66 اینچی فول اچ دی با نسبت نمایش 20:9 دارد.

در مورد مشخصات این گوشی صحبت از شایعات دیگری درباره نرخ رفرش 120 هرتزی شده است و همچنین یک چیپست اسنپدراگون 730G، با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه در نسخه اولیه آن قرار دارد.

مشخصات دوربین اصلی K30

در بخش دوربین یک شاتر 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، دوربین 8 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 2 مگاپیکسلی عمق سنج در پشت دستگاه قرار دارد. در جلوی دستگاه یک دوربین 20 مگاپیکسلی برای سلفی قرار دارد.

  تصاویری از طرح مفهومی لومیا 940

باتری Xiaomi k30

برخی دیگر از جزئیات به باتری 4500 میلی آمپری با شارژر سریع 27 واتی، NFC، جک هدفون 3.5 میلیمتری و IR بلاستر اشاره دارد.

قیمت گوشی شیائومی ردمی K30

در مورد قیمت K30 در برخی منابع به CNY 2000 معادل 285 دلار و در منابع دیگر به 2300 CNY معادل 330 دلار اشاره شده است. اگر K30 همانند مدل های قبلی خود، در چند نوع مختلف تولید شود هر دو قیمت گفته شده در بالا می تواند صحیح باشد.

از این گذشته، در یکی از تصاویر فاش شده، اشاره ای به تکنولوژی 5G شده است. بنابراین، در اینجا نگاهی رو به آینده است که این بسیار عالی است.

پشتیبانی از 5G

وانگ یبو بازیگر مشهوری است که در تبلیغات سری ردمی K30 حضور داشته و حالا برخی از عکس های تبلیغاتی از گوشی جدید را که در اختیار دارد، فاش کرده است که معلوم نیست این کار اتفاقی بوده است یا خیر.

پیش از این عکس هایی از جلوی گوشی را دیدیدم که صفحه نمایش دارای بریدگی برای قرار گرفتن دوربین دوگانه بود. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا تصاویر جدیدی از پشت این دستگاه را مشاهده کنیم.

ردمی K30 و یک دوربین چهار گانه

حالا می توانید دوربین چهارگانه که به صورت عمودی در پشت گوشی قرار گرفته است را کاملا واضح ببینید. بر اساس شایعات منتشر شده، این گوشی دارای یک شاتر 64 مگاپیکسلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید، یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج است.

ظاهرا دایره اطراف دوربین تزئینی است و به نظر می رسد که پشت این گوشی کاملا صاف است و هیچ خبری از برجستگی‌ها رایج در این قسمت وجود ندارد.

گوشی ردمی K30 با برچسب 5G در زیر دوربین

برچسب 5G که زیر دوربین نوشته شده است نشان می دهد که این گوشی به نسل جدید ارتباطات که در حال گسترش در سراسر جهان می باشد، متصل می شود.

همچنین یک مدل 4G هم برای کاربرانی که به 5G دسترسی ندارند و یا کشورهایی که راه اندازی نسل جدید شبکه های ارتباطی (5G) در آن ها زمان زیادی طول می کشد، در نظر گرفته شده است.

مدل پرو ردمی K30 !

برخی از تصاویر تاییده نشده ای در فضای مجازی در حال انتشار است که نشان می دهد در پشت این گوشی فقط سه دوربین وجود دارد. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد می تواند به این معنی باشد که مدل پرو این گوشی دارای 5G است.

گوشی ردمی K30 دارای شبکه ارتباطی 4G با دوربین سه گانه

قرار است ردمی K30 در مدت کمتر از یک هفته رونمایی شود.

با این حال، کاربران چینی شانس این را دارند که با وارد شدن به یک قرعه کشی، برنده یک گوشی ردمی K30 با امضا وانگ یبو شوند. در تصویر زیر هم یک عکس دیگر از وانگ یبو وجود دارد که در حال کار با گوشی k30 شیائومی است.

عکسی از وانگ یبو در حال کار با ردمی K30

منبع: Gsmarena

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا