اخبار ویندوز 10 موبایل

عکاسی Panorama در آینده به اپلیکیشن دوربین ویندوز 10 موبایل اضافه میشود

اکثر کاربران ویندوز 10 موبایل میدانند که دوربین‌ی که بر روی گوشی های موبایل‌شان جای گرفته، به قدری خوب عکس می‌گیرد که جای هیچ گِلِه و شکایتی نیست اما برای بعضی از امکانات، مایکروسافت یا نوکیا، کمی کوتاهی کرده است. در ادامه با ویندوز ایران همراه باشید.

panorama-screenshotsتصاویری که به بیرون درز کرده است، نشان میدهد که مایکروسافت در حال کارکردن حالت Panorama بر روی اپلیکیشن دوربین های گوشی های لومیا برای ویندوز 10 موبایل و اضافه کردن آن در آینده ای نزدیک است. البته باید به یاد داشته باشید که اپلیکیشن های متعددی برای این کار وجود دارد اما امروز  Windows Blog Italia در گزارشی این مسئله را تایید کرده است که مایکروسافت در تلاش است تا تنظیمات Panorama را در دوربین ویندوز 10 موبایل جای دهد. به گفته Windows Blog Italia مایکروسافت میخواهد ویژگی Panorama را به صورت دکمه ای جدید در اپلیکیشن دوربین جای دهد که این ویژگی اول برای اینسایدر ها برای آزمایش در دسترس قرار میگیرد و فعلا طبق شایعه ای فقط بر روی 950 و 950XL منتشر می‌شود و بعد از اینکه مایکروسافت بازخوردهای خوبی را از طرف کاربران دریافت کند، این ویزگی را برای سایرین هم در دسترس قرار می‌دهد.

حال باید صبر کرد تا ببینیم که تا بروزرسانی تجمعی تابستانه، مایکروسافت، چه ویژگی های دیگری را برای ما به ارمغان می‌آورد.

نظر شما در مورد این خبر چیست ؟ اگر شما نیز یکی از طرفداران عکاسی با گوشی خود هستید، آیا نبود Panorama را در اپلیکیشن دوربین خود حس میکنید ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

چطور بود !

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا