آموزش هااخبار مایکروسافتاخبار ویندوز 10 موبایل

نحوه ی دیدن SMS در کامپیوتر

روز به روز با آپدیت هایی که مایکروسافت عرضه می کند امکانات و نقص ها ی ویندوز را برطرف می کند و دیدن اس ام اس یا پیام کوتاه، یکی از کار هایی است که با پیشرفت علم می توان انجام داد. متاسفانه مایکروسافت راهکار خاصی و رسمی برای این کار ندارد ولی به این معنی نیست که غیر ممکن است. غیر ممکن حتمی است. و امروز ما آن را ثابت خواهیم کرد.

نسخه ی ” enterprise developer ” یک برنامه ای ساخته است که با استفاده از آن می توان از ویندوزفون بک آپ گرفت. بستگی دارد شما می خواهید از چه چیزی نسخه ی پشتیبان تهیه کنید مثلا SMS. شما برای بکاپ گرفتن به سرور مربوط متصل می شوید و آن ها را دانلود می کنید و می توانید آن ها را با برنامه ی مرور اس ام اس، آن ها را ببینید.

   اینجا هم قابلیت های آن توضیح داده شده است:

  • خواندن پیام ها بدون نیاز به تلفن هوشمند ( نیاز به نزدیک بودن و اتصال مستقیم نیست چون پیام ها را از سروری در اینترنت دانلود می کنید.)
  • بررسی و آرشیو کردن آن ها

این برنامه شباهت زیادی با برنامه ی ”  SMS syncs ” دارد که نیاز به اتصال مستقیم دو تلفن همراه به یک دیگر دارد تا پیام ها را ارسال و دریافت و حتی حذف کنید.

از لینکی که در منبع قرار دارد می توانید آن را دانلود کنید و یادتان نرود که حتما تجربه تان را با ما هم در میان بگذارید.

3/5 - (1 امتیاز)

امیرمحمد البرزی

علاقمند به رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و به اشتراک گذاری آموخته ها. بسیار خرسند خواهم شد اگر با پیام های خود موجب بهبود نوشته ها و داشته های هم بشویم.

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر. در مواقعی که گوشی در دسترس نداشته باشیم برای چک کردن پیام ها و اطلاعات گوشی میشه دسترسی به این نرم افزار داشت؟

  2. سلام من تازه منبع رو دیدم. رو منبع خبر که میزنم داخل سایت که می شوم لینکی برای دانلود ندیدم فقط این ها بود روی هر کدام که میزنم اتفاقی نمی افتد ممنون

    1. با سلام من که گفتم شما باید به منبع مراجعه کنید. لینک دانلود در پایین است:
      https://www.microsoft.com/en-gb/store/apps/windows-phone-message-backup/9nblggh2srtp
      شما با باز کردن این لینک وارد اپ استور مایکروسافت می شوید البته در صورتی که ویندوز۸ به بالا دارید و برنامه را دانلود کنید، سپس همان طور که گفته شده تلفن خود را متصل کنید و از هر جایی که دوست دارید بک آپ بگیرید
      اگر سوال دیگری داشتید بپرسید من به هیچ عنوان ناراحت نمی شوم و به شما صددرصد و باکمال میل جواب می دهم
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا