اخبار ویندوز 10 موبایل

اپلیکیشن های Outlook Mail و Calendar با People در حلقه Fast با هم ادغام شدند

ردموندی ها که این روزها پر کار هستند، دست به کاری زدند که هیجان را برای اینسایدری ها، و برای حلقه Fast به ارمغان آوردند! این بار فکر تازه ای به سرشان زده است. با ویندوز ایران باشید تا با هم به بررسی فکر تازه‌ی ردموندی ها بپردازیم.

outlook-mail-people

اپلیکیشن جدید People در حلقه Fast، حالا می‌تواند تمام فایل های پیوست را ذخیره کند.

مایکروسافت و اهالی ردموند، شروع به اضافه کردن ویژگی های جدیدی به اپلیکیشن های Outlook Mail و Calendar در ویندوز 10 موبایل کرده است. کاربران اینسایدر، که در حلقه Fast در شاخه Redstone 2 به سر می‌برند، هم اکنون می‌توانند با بروزرسانی این دو اپلیکیشن، این ویژگی ها را در دستگاه ویندوز موبایل خود، داشته باشند.

ویژگی های اضافه شده را با هم بررسی می‌کنیم.

جستجو و انتخاب مخاطبین در Outlook Mail، که حال می‌توانید مانند تصاویر بالا، مخاطبین Outlook Mail خود را از روی لیست مخاطبین شماره های ذخیره شده یا اپلیکیشن People نیز، جستجو و انتخاب کنید.

سوئیچ کردن یا تعویض اپلیکیشن People به Mail و Calendar.

دانلود و ذخیره تمام پیوست یا attachments ایمیل، به یکباره.

زمانی که قرار است که یک ایمیل را به دو نفر ارسال کنید، نماد یا آیکون people، امکان پرش از اپلیکیشن Outlook Mail به اپلیکیشن people، امکان جستجوی اطلاعات در قسمت تماس را به شما می‌دهد.

 اما ویژگی دیگری که به نظر ما مورد نیاز کاربران است و مایکروسافت هنوز به آن عمل نکرده است، ذخیره به یکباره پیوست ها یا همان attachment است که اگر اهالی ردموند، بتوانند، این ویژگی را اضافه کنند، با یک اپلیکیشنی تمام عیار روبرو خواهیم بود و نیازی نبود که کاربران تمام پیوست ها را یک به یک ذخیره کنند.

البته هنوز نتوانستیم، طبق گفته های مایکروسافت و اهالی ردموند، این ویژگی سوئیچ کردن از Outlook Mail و Calendar را در اپلیکیشن People پیدا کنیم! اگر همه چیز، خوب پیش برود، این ویژگی را در هفته آینده برای دیگر حلقه ها، قابل دریافت خواهد بود.

  تماشا کنید : نگاهی به عملکرد سه بعدی Mixview نوکیا مک لارن

اگر شما هم در حلقه Fast هستید، و این ویژگی را دریافت کردید، تجربه کار را با ما در میان بگذارید.

چطور بود !

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا