برنامه

معرفی اپلیکیشن: Nice Lock اپلیکیشنی برای قفل کردن گوشی ویندوزی

اگر با دابل تاچ، برای قفل کردن صفحه خود، مشکل دارید، به شما پیشنهاد می‌کنم که Nice Lock را بر روی گوشی ویندوزی خود، امتحان کنید! اپلیکیشن Nice Lock به شما این امکان را می‌دهد که تنها با یک بار لمس بر روی اپلیکیشن، دستگاه خود را قفل کنید. در ادامه با ویندوز ایران باشید.

یکی از بهترین ویژگی هایی که گوشی های مبتنی بر ویندوز، از آن بهره می‌برند، باز شدن و قفل شدن دستگاه، با استفاده از دابل تب یا دو بار ضربه بر روی صفحه نمایش است. حال فرض کنیم که برای قفل کردن گوشی ویندوزی، نمی‌خواهید از دابل تب استفاده کنید و شاید این کار برای شما کمی مشکل باشد. امروز می‌خواهم اپلیکیشن Nice Lock را به شما معرفی کنم که تنها کافیست که یک بار بر روی آن ضربه زده، تا گوشی ویندوزی شما، قفل شود.

Nice Lock دارای آیکون های متعددی است که شما را خسته نمی‌کند و شما می‌توانید به دلخواه، یکی از آنها برای قفل کردن صفحه نمایش گوشی ویندوزی، انتخاب کنید و این امکان را به شما می‌دهد تا رنگ آیکون مورد علاقه خود را نیز، به صفحه شروع یا استارت، اضافه کنید.

یکی دیگر از قابلیت های Nice Lock این است که به شما این امکان را می‌دهد تا برای قفل شدن صفحه نمایش گوشی ویندوزی، صدای خاصی را اضافه کنید و حتی می‌توانید، یک انیمیشن را در هنگام قفل کردن، انتخاب کرده تا هنگام لاک شدن دستگاه، برای شما، به نمایش درآید.

تمام ویژگی های گفته شده، برای Nice Lock به اینجا ختم نمی‌شود و اضافه کردن بک گراند، اندازه دلخواه آیکون، تنظیم سرعت انیمیشن هنگام قفل کردن، اضافه کردن صدا برای قفل کردن دستگاه را نیز، به قابلیت های دیگر Nice Lock اضافه کنید.

اپلیکیشن Nice Lock تنها با حجم ۳٫۸۳ مگابایت و به صورت کاملا رایگان، در Store مایکروسافت در دسترس عموم قرار گرفته است و بعد از اینکه ۴۳۳۴ نفر اپلیکیشن Nice Lock را بر روی دستگاه ویندوزی خود نصب کردند، توانسته است نمره قابل قبول ۴٫۴ را از کاربران دریافت کند. اپلیکیشن Nice Lock برای تمام پلتفرم های موبایل، مانند Windows Phone 8، Windows Phone 8.1 و Windows 10 Mobile در دسترس است.

اگر شما نیز، به دنبال اپلیکیشنی برای قفل کردن صفحه نمایش گوشی هوشمند ویندوزی می‌گردید، به شما پیشنهاد می‌کنم که حتی برای یک بار هم که شده، اپلیکیشن Nice Lock را بر روی گوشی ویندوزی خود، نصب کنید و از آن لذت ببرید و اگر اپلیکیشن جالبی را که از آن استفاده می‌کنید که به نظر شما، جالب می‌باشد، حتما به ما اطلاع دهید تا به اسم خودتان، آن اپلیکیشن را معرفی کنیم.

  مایکروسافت نسخه جدید Calls+ را برای ویندوز فون منتشر کرد

نظر شما دوستان در مورد اپلیکیشن Nice Lock چیست؟ اگر شما نیز این اپلیکیشن را بر روی دستگاه خود، نصب کرده‌اید، حتما از تجربیات خود، برای ما و کاربران ویندوز ایران، در میان بگذارید.

چطور بود !

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا