برنامه

با اپلیکیشن +Solfege، به راحتی سولفژ یاد بگیرید!

یادگیری نُت، صدا سازی و سولفژ، کاریست زمان‌بر، سخت، طاقت فرسا و همچنین خسته کننده. اما امروز می‌خواهیم، اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که کمی از دردسر ها و سختی های این راه را، برای شما کمتر می‌کند. در ادامه با ویندوز ایران باشید.

صدا سازی، نُت، سولفژ، پنج خط حامل، حفظ کردن و یادگیری از جمله نکاتی است که در یادگیری موسیقی، سر راه شماست. اما اپلیکیشن +Solfege کمی کار را برای شما آسانتر کرده است. +Solfege به شما می‌آموزد که چطور روی سولفژ یا صدا سازی خود، کار کنید.

+Solfege طوری طراحی شده است که یادگیری سولفژ را با سرگرمی ادغام کرده و محیط خسته کننده ای ندارد. اگر تازه شروع به یادگیری سولفژ کرده‌اید و یا حتی کارشناس سولفژ هستید، +Solfege به شما کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری، سولفژ را بیاموزید.

+Solfege برای یادگیری بهتر، کلید های پیانو را در اپلیکیشن جای داده است و با لمس بر روی یکی از کلید ها، نُت آن کلید، برای شما به نمایش در می‌آید و صدای آن نُت نیز، برای شما پخش می‌شود.

جالب اینجاست که بدانید، اپلیکیشن +Solfege برای دستگاه های mobile device، PC، Xbox One و حتی Windows Holographic در دسترس است. اگر به دنبال یادگیری سولفژ و صدا سازی هستید، اگر یادگیری نُت برای شما دشوار است، حتما +Solfege را بر روی دستگاه ویندوزی خود، نصب کنید و از یادگیری سولفژ لذت ببرید.

اپلیکیشن +Solfege با قیمت $1.99 در Store قرار دارد و اگر می‌خواهید از این برنامه استفاده کنید، می‌توانید به فروشگاه ویندوز ایران، مراجعه کرده و اپلیکیشن +Solfege را خریداری کنید.

نظر شما دوستان در مورد اپلیکیشن +Solfege چیست؟ تجربیات خود را، در هنگام یادگیری، با ما و کاربران ویندوز ایران، در میان بگذارید.

4/5 - (1 امتیاز)

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا