برنامه

معرفی اپلیکیشن فارسی: اپلیکیشن تله کانال برای ویندوز ۱۰ موبایل

نوبت به معرفی اپلیکیشن فارسی و ایرانی دیگری رسیده است که به دست برنامه نویسان خوب کشورمان، نوشته می‌شود. اپلیکیشن ایرانی تله کانال، به شما کمک می‌کند تا کانال های مفید در تلگرام را پیدا کنید. در ادامه معرفی اپلیکیشن تله کانال، با ویندوز ایران باشید.

کانال های بسیاری در اپلیکیشن تلگرام وجود دارد که باعث سرگرمی شما می‌شود. این کانال ها، به جزء سرگرمی، باعث بالا بردن سطح اطلاعات و معلومات شما نیز، می‌شود. اما جستجوی این کانال ها، کمی مشکل است و شاید کمی زمان بر، اما شما با اپلیکیشن ایرانی تله کانال، مشکلاتی از این دست را، دیگر تجربه نخواهید کرد.

اپلیکیشن ایرانی تله کانال، مرجع کامل کانال های علمی ، فرهنگی ، تکنولوژی ، مذهبی و ده ها دسته بندی دیگر می‌باشد. تنها کافیست که یکی از این دسته بندی ها را انتخاب نموده، و از مطالب آن، لذت ببرید.

شرکت برنامه نویسی Baloot زحمت این اپلیکیشن خوب را کشیده اند و برای پلتفرم های Windows Phone 8.1، Windows 10 Mobile و  Windows 8.1، Windows 10 در Store به صورت کاملا رایگان، در دسترس شما دوستان عزیز، قرار دادند.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، هر دسته بندی، ده ها کانال را در بر می‌گیرد که تمام نیاز های شما را برآورده می‌کند و حتی شما می‌توانید، کانال های خود را در هر دسته بندی، برای دسترسی بهتر، قرار دهید.

جستجو کردن در بین کانال ها نیز، یکی از بهترین ویژگی هایی است که اپلیکیشن ایرانی تله کانال، برای شما، فراهم کرده است. در ادامه، چند ویژگی اپلیکیشن تله کانال را با شما، مرور می‌کنیم.

  • اپلیکیشن کاملا ایرانی و فارسی
  • ایمن برای کودکان و خانواده
  • معرفی بیش از ده ها کانال خوب علمی و فرهنگی و مذهبی و ..
  • جستجو در میان کانال های فارسی و مجاز
  • اضافه کردن کانال های مورد علاقه
  • حالت دسته بندی شده برای جستجوی سریع
  • قابل نصب بر روی پلتفرم های ویندوزی موبایل، تبلت و کامپیوتر
  • کاملا رایگان
  اپلیکیشن رسمی فیسبوک برای برخی از ویندوزفونی ها منتشر شد

اپلیکیشن تله کانال، تنها با حجم ۸۵۰٫۲ کیلو بایت، حجم دستگاه های شما دوستان را اشغال می‌کند و کاملا کم حجم طراحی شده است. اپلیکیشن تله کانال، توانسته است نمره خوب ۴٫۶ را از سمت کاربران دریافت کند. توصیه می‌کنیم که اگر اهل خواندن مطالب مفید هستید، حتما این اپلیکیشن خوب و دوست داشتنی را روی گوشی های ویندوزی خود، امتحان کنید و از ارائه پیشنهاد، در هر چه بهتر شدن این اپلیکیشن، به توسعه دهنده این اپلیکیشن یاری برسانیم.

نظر شما دوستان در مورد اپلیکیشن تله کانال چیست؟ آیا توانسته است که نیاز های شما را برآورده کند؟ از تجربیات خود در استفاده از این اپلیکیشن، برای ما و کاربران ویندوز ایران، بنویسید و به اشتراک بگذارید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا