بررسیبرنامه

معرفی اپلیکیشن فارسی: اپلیکیشن فارسی ایرانگردی برای پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل

تا به حال به شما اپلیکیشن های ایرانی و فارسی بسیاری را معرفی کردیم و نام سازنده آنها را نیز، در معرفی آن اپلیکیشن، یاد کردیم. این بار نیز می‌خواهیم یکی دیگر از اپلیکیشن های فارسی را در پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل برای شما معرفی کنیم که سازنده آن، آقای پژمان براتی ‌است. در ادامه با ویندوز ایران باشید.

آقای براتی، یکی از بهترین اپلیکیشن نویسان، در پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل است. اگر یادتان باشد، در مطلبی که در چند روز گذشته برای شما آماده کرده بودم، اپلیکیشن آموزش کودکان بوده که در مطلبی تحت عنوان معرفی اپلیکیشن فارسی: آموزش کودکان برای ویندوز ۱۰ موبایل برای شما دوستان ویندوز ایران، منتشر شد. حال می‌خواهم اپلیکیشن جالب دیگری را به شما معرفی کنم که آقای براتی، زحمت تهیه آن را کشیده است. اپلیکیشن ایرانی و فارسی ایرانگردی است.

مطمئنا تا به حال برای شما پیش آمده است که به شهری سفر می‌کنید، ولی نمی‌دانید که مکان گردشگری آن شهر، یا آن مکان، چیست! اپلیکیشنی که امروز می‌خواهم به شما معرفی کنم، احتیاجات شما را در این مورد، برطرف خواهد کرد. اپلیکیشن فارسی ایرانگردی، به شما این امکان را می‌دهد که مکان های گردشگری شهر مورد نظر خود را بشناسید و بهتر با آن شهر، آشنا شوید. برای این کار کافیست که نام شهر مورد نظر خود را در اپلیکیشن جستجو کرده و تمام مکان های گردشگری آن شهر یا آن مکان را، مشاهده کنید.

همچنین اپلیکیشن فارسی ایرانگردی، مکان ها را در نقشه، نشان می‌دهد و مکان ها نیز مانند یک تصویر هوایی، با کیفیت عالی، قابل مشاهده است و قابلیت زوم کردن بر روی مکان ها در نقشه نیز در اپلیکیشن گنجانده شده است. یکی از ویژگی های اپلیکیشن فارسی گردشگری، نشان دادن مکان های جالب آن شهر، به صورت تصویر است. مکان ها به صورت تصویر، برای شما به نمایش در می‌آید و شما می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید. با هم به ویژگی های اپلیکیشن ایرانگردی، می‌پردازیم.

  • اپلیکیشن کاملا فارسی
  • نشان دادن مکان های گردشگری بر روی نقشه
  • نشان دادن مکان های گردشگری به صورت تصویر
  • قابلیت جستجوی مکان ها
  • قابلیت جستجوی شهر ها
  • قابلیت زوم کردن مکان ها بر روی نقشه
  • دسته بندی شده بر حسب استان ها
  • قابلیت به نمایش درآمدن مکان ها به صورت لیست
  • قابلیت مسیر دهی به نقشه و مکان مورد نظر
  • ارائه شدن اپلیکیشن به صورت رایگان
  Alarms & Clock در آخرین بروزرسانی، ویژگی تازه ای را دریافت می‌کند!

اگر شما دوستان، اهل سفر و گردش هستید، و گوشی ویندوزی را در اختیار دارید، به شما توصیه می‌کنم که این اپلیکیشن را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کرده، و از مسافرت خود، لذت ببرید. اپلیکیشن فارسی گردشگری، با حجم ۳۸٫۵۶ مگابایت در Store مایکروسافت، به صورت کاملا رایگان، در اختیار شما دوستان ویندوزی، قرار داده شده است و توانسته است نمره خوب ۴٫۵ را از سمت کاربران، دریافت کند. آقای پژمان براتی، اپلیکیشن گردشگری، را برای پلتفرم های ویندوز فون ۸ “Windows Phone 8” ویندوز فون ۸،۱ “Windows Phone 8.1” و ویندوز ۱۰ موبایل “Windows 10 Mobile” در Store مایکروسافت در دسترس شما دوستان ویندوزی قرار داده است.

حتما با دادن پنج ستاره به این اپلیکیشن، توسعه دهنده را خوشحال کرده، و برای بهبود اپلیکیشن ایرانگردی، به ایشان کمک کنید.

نظر شما دوستان در مورد این اپلیکیشن چیست؟ آیا توانسته است تا نیاز های شما را در مسافرت و مکان های گردشگری، برطرف سازد؟  از تجربیات خود در استفاده از اپلیکیشن، برای ما و کاربران ویندوز ایران، بازگو کنید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

چطور بود !

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا