برنامه

معرفی اپلیکیشن: موزیک پلیر Album Releases

یکی از بهترین ویژگی پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل، اجرای بعضی از اپلیکیشن ها در لاک اسکرین می‌باشد. این بار، موزیک پلیر Album Releases را به شما معرفی می‌کنم که قابلیت اجرای کامل اپلیکیشن در قفل صفحه نمایش را دارد. در ادامه با ویندوز ایران باشید.

موزیک پلیر Album Releases قابلیت فعالیت در لاک اسکرین را دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا خواننده مورد علاقه خود را از طریق دستگاه ایکس باکس، با گوشی یا کامپیوتر ویندوز ۱۰ خود، انتخاب و به اشتراک بگذارید و حتی می‌توانید خواننده ای را که دنبال می‌کنید، آهنگ های تازه منتشر شده را به صورت اعلان یا نوتیفیکیشن دریافت کنید و از آن اطلاع داشته باشید.

موزیک پلیر Album Releases این امکان را نیز برای شما فراهم می‌سازد تا با جستجو در اینترنت، از انتشار آلبوم جدید خواننده محبوب خود، اطلاع پیدا کنید. موزیک پلیر Album Releases به صورت رایگان و با حجم بسیار کم ۱٫۷۵ MB در فروشگاه مایکروسافت در دسترس است و برای پلتفرم های Windows 8.1, Windows 10 Mobile, Windows Phone 8.1, Windows Phone 8 و Windows 10 منتشر شده است.

شرکت سازنده موزیک پلیر Album Releases، با نام Emyxsoft، تا به حال، سه بار این اپلیکیشن را توسعه و بروزرسانی کردند و حال به چند ویژگی اپلیکیشن موزیک پلیر Album Releases، می‌پردازیم.

  • اعلان هایی در کاشی زنده “Live Tiles” اطلاعیه نان تست “Toast notifications” و اطلاعیه قفل صفحه نمایش “Lockscreen notification”
  • دنبال کننده خواننده مورد علاقه شما
  • دانلود یا بارگذاری آسان از موسیقی
  • نشان دهنده تمام آلبوم های منتشر شده در هر ماه
  • اضافه شدن موسیقی ها در ایکس باکس

این ها بخشی از ویژگی های اپلیکیشن موزیک پلیر Album Releases می‌باشد و توصیه می‌کنم که حتی برای یک بار هم که شده، حتما از این اپلیکیشن خود و بسیار کاربردی و سبک، در گوشی و کامپیوتر ویندوزی خود، استفاده کنید.

نظر شما دوستان در مورد این اپلیکیشن چیست؟ از تجربیات خود، در استفاده از اپلیکیشن Album Releases، ما و کاربران ویندوز ایران، را آگاه سازید.

1.5/5 - (2 امتیاز)

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. اگه یه برنامه ای رو هم معرفی کنین که بتونه توی حالت لاک اسکرین هم صدای موزیک ویدیو که تصویری هست رو اجرا کنه عالی میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا