اخبار

مایکروسافت و رونمایی از هدست های واقعیت ترکیبی

نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ تنها برای کامپیوترها و لپتاپ ها نیست، بلکه گجت های هوشمند مانند هدست های واقعیت مجازی نیز در این نمایشگاه جایی داشته و شرکت ها نیز محصولات جدیدی در این زمینه رونمایی کردند. برای مشاهده ادامه مطلب با ویندوز ایران همراه باشید.

شرکت مایکروسافت با همکاری کمپانی های ایسوس، دل و لنوو، هدست های واقعیت ترکیبی را در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ معرفی کرده که هریک عملکرد یکسان و قیمت واحدی داشته اما در طراحی متفاوت هستند.

محصول ایسوس هدستی با پنل سه بعدی چند ضلعی در جلو بوده و شش سنسور حرکتی نیز شامل حال آن شد. با یک سربند و رنگی مشکی، هدست واقعیت ترکیبی ایسوس محصولی ایده آل در این زمینه است.

شرکت دل هدست واقعیت ترکیبی زیبا سفید رنگی را معرفی کرد که توسط دو تیم Alienware و XPS  این شرکت طراحی شده است. این هدست بیش از آن که عملکرد بزرگی داشته باشد، طراحی قابل توجهی دارد.

آخرین هدست برای لنوو بود که محصولی مقرون به صرفه بوده و سنسورهای متعدد حرکتی برای آن در نظر گرفته شده است. این سنسور در قسمت خارجی و داخلی هدست جای گرفتند.

اگرچه ایسوس تاریخ عرضه ای مشخص نکرد اما شرکت دل محصول خود را در  تعطیلات سال ۲۰۱۷ به فروش خواهد رساند و لنوو نیز قصد دارد در اواخر سال میلادی محصول خود را عرضه کند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا