اخبار

برنامه Client for SoundCloud برای سرویس محبوب SoundCloud به ویندوز فون آمد

f41dc9d5-432c-4319-8b81-57cb8f945bbd

 

Client for SoundCloud برنامه ای برای شنیدن موسیقی و صوت اوریجینال از بزرگترین جامعه نوازندگان، باند ها، تولید کنندگان و سازندگان صوتی از همه نوع در جهان می باشد. SoundCloud یک پلت فرم صوتی پیشرو در جهان، با ارسال بیش از دوازده ساعت موسیقی و صوتی در هر دقیقه می باشد. شما می توانید جدیدترین آهنگ ها، ریمیکس ها، کمدی، اخبار و … را پیدا کرده و اجرا کنید.

 

با داشتن این برنامه ی رایگان برروی دستگاه ویندوزی خود می توانید به آسانی موسیقی مورد علاقه ی خود را پیدا کنید و به گوش دادن به ان ها بپردازید و یا در صورت تمایل اقدام به دانلود آن نمایید. این برنامه دارای یک سرور ابری قدرتمند از همه ی موزیک های راک، کلاسیک، جاز، هاپ و … می باشد که به آسانی می توانید به موزیک مورد علاقه خود دست یابید. اگر به دنبال یک برنامه کامل و عالی برای دانلود موزیک های روز هستید ما به شما Client for SoundCloud را پیشنهاد می دهیم .

 

Client for SoundCloud گنجینه ای کامل و عظیم از موزیک های دنیا به همراه متن ترانه و lyric های آن در اختیار شما قرار می دهد . کافیست موزیک مورد علاقه خود حتی موزیک ایرانی حتی موزیک های ایرانی نایاب که کوچکترین لینکی از آن در اینترنت یافت نمی کنید را در این نرم افزار جستجو کنید تا موزیک مورد علاقه شما در کمتر از چند ثانیه پیدا شده و در اختیار شما قرار بگیرد .

 

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Client for SoundCloud :

* جستجوی آسان موزیک، هنرمند و دیگر موارد

* گوش دادن به لیست پخش، یا ایجاد لیست پخش خود و اشتراک گذاری آن با دنبال کنندگان خودد

* پخش موزیک ها و یا متوقف سازی و .. از طریق لاک اسکرین

  AdDuplex: حدود 50% دستگاه های ویندوزفونی ، ویندوز 10 موبایل را دریافت نخواهند کرد!

* اشتراک گذاری اسان موزیک ها در شبکه های اجتماعی

*گوش دادن به یک جریان از آهنگ های جدید هر کجا که شما هستید؛ پخش جریان صوتی روی اتصال WiFi یا داده تلفن همراه

 

البته می توانید این برنامه را با استفاده از برنامه myappfree  در آدرس http://get.myappfree.it به صورت رایگان دریافت کنید.

 

[bsbutton text=” برای دانلود از طریق بارکد، دکمه سرچ گوشی را لمس کنید و دکمه Vision (ایکون چشم )انتخاب کنید سپس دوربین گوشی را روی تصویر زیر بگیرید تا به صفحه اپلیکیشن در مارکت هدایت شوید توجه اگر از ویندوز فون ۸٫۱ استفاده می کنید و کورتانای شما وصل است می توانید با فشردن دکمه دوربین و انتخاب lenses و لمس Bing Vision به صفحه بارکد خوان بینگ هدایت شوید.” target=”New page” style=”warning” theme=”flat” size=”small”]
چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا